درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:25   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38029صفحه نخست » شنبه، 31 فروردین 1398 - 12:48
مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است امروز، رسانه‌ها با مشکلاتی مواجه هستند که همگی با همت خود صنف، رفع‌شدنی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است امروز، رسانه‌ها با مشکلاتی مواجه هستند که همگی با همت خود صنف، رفع‌شدنی است.


به گزارش شارا، محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در روزنامه شهروند از روزنامه‌نگاران این روزنامه که همزمان با وقوع بحران سیل در کشور، در تمام طول ایام نوروز به اطلاع‌رسانی و انتشار روزنامه مبادرت کردند، قدردانی کرد. خدادی در اولین حضور خود در رسانه‌ها، ضمن گفت‌وگوی رودررو با خبرنگاران، به دغدغه‌ها و انتقادات آنها گوش داد.


وی تشکیل انجمن خبرنگاران بحران برای اطلاع‌رسانی بهتر در مواقع بحرانی را بسیار مفید دانست و از حمایت ویژه مادی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه خبر داد.


خدادی در آسیب‌شناسی وضعیت مطبوعات در کشور نیز گفت: واقعیت امر این است که ما در جریان رسانه با چند مشکل مواجه هستیم که همگی را با همت خود صنف، می توانیم حل کنیم. ما به حضور رسانه بی‌توجهیم. در ماجرای سیل، رسانه‌ها درباره همه چیز نوشته‌اند جز خود رسانه. هیچ عکسی از عکاسی که عکس می‌گیرد، منتشر نمی‌شود، هیچ نکته‌ای درباره کمبودهای رسانه‌ای در زمان بحران نوشته نمی‌شود و... به همه توجه می‌کنیم الا خودمان و نتیجه‌اش این شده است که از تخصصی‌بودن فاصله گرفته ایم.


او در همین زمینه به سه معضل رسانه‌ها در کشور اشاره کرد و افزود: مثلث مشکلات رسانه ضلعی دارد به‌عنوان اقتصاد رسانه. باید پرسید چرا مردم برای دریافت اطلاعات پول نمی‌دهند اما برای هر کالای دیگری هزینه می‌کنند. قسمت دوم، محتواست. یک روز از رسانه به مخاطب می‌رسیدیم و انحصار وجود داشت و داشتن رسانه، ارزش القی می‌شد اما امروز به مدد تکنولوژی، داشتن رسانه دیگر ارزش نیست. الان فقط محتوای رسانه ارزشمند است. در تولید محتوا ما باید از مخاطب به اطلاعات برسیم، باید با مخاطب و زندگی او همراه شویم. وی اضافه کرد: قسمت سوم هم هویت حرفه ای است. روزنامه‌نگاران باید هویت صنفی و حرفه ای خود را احیا کنند تا شبه‌رسانه‌ها و شبه‌خبرنگاران، فضای حرفه‌ای رسانه را خراب نکنند.


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به اعضای تحریریه روزنامه «شهروند» نیز گفت: «شهروند» اگر بتواند وارد زندگی مردم شود، موفق تر است. وظیفه اصلی هلال‌احمر امدادونجات است و پیشگیری مهمترین سرفصل امدادونجات است. روزنامه شما بهترین فضا برای اطلاع‌رسانی در این حوزه است. «شهروند» می‌تواند محتوایی مناسب مردم و سبک زندگی آنها تولید کند؛ یک روزنامه با رویکرد مسئولیت اجتماعی؛ با محتوایی کاربردی و ساده‌شده در مفاهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد