درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36196صفحه نخست » مدیریت روابط عمومییکشنبه، 18 مهر 1400 - 07:26
ساده و صادقانه حرف های خود را بزنید
تا حالا فکرکردید چرا با دیگران حرف می زنیم. خب معلومه، می خواهیم ارتباط برقرار کنیم، اطلاعات بگیریم و کارهایمان را انجام دهیم. لازمه زندگی اجتماعی برقراری ارتباط است که جز با حرف زدن و برقراری ارتباط کلامی، امکانپذیر نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تا حالا فکرکردید چرا با دیگران حرف می زنیم. خب معلومه، می خواهیم ارتباط برقرار کنیم، اطلاعات بگیریم و کارهایمان را انجام دهیم. لازمه زندگی اجتماعی برقراری ارتباط است که جز با حرف زدن و برقراری ارتباط کلامی، امکانپذیر نیست.


چگونه حرف بزنیم تا بیشترین تاثیر را در شنونده بگذاریم؟ مهمترین مسئله در حرف زدن این است که شفاف و بدون ابهام صحبت کنید یعنی رک و صریح اللهجه باشید. هنگام صحبت کردن از موارد زیر پرهیز کنید:

- زیر لب سخن گفتن، مسلما دیگران نه صدای شما رامی شنوند ونه حرفهایتان را می فهمند.


- من من کردن، با این کار اعتماد دیگران را از دست می دهید. آنها پیش خودشان می گویند، خودش هم نمی داند چه می گوید و چه می خواهد.


- بیش از حد آرام و آهسته صحبت کنید، باز هم دیگران صدای شما را ندارند و حرفهای شما را نمی فهمند.

 

حتما بخوانید: بی پیرایه سخن گفتن، بهتر از در لفافه حرف زدن


- استفاده از کلمات قلمبه و سلمبه، دیگران درباره شما فکر می کنند که فقط می خواهید اظهار فضل و خودنمایی کنید.


- استفاده از واژه های خاص یک گروه، باعث می شود دیگران شما را منتسب به گروه خاص کنند مثلا اگر در صحبت های خود بیش از حد واژه های سیاسی به کار ببرید در واقع مرزی میان خود وشنونده ایجاد می کنید.


- از به کار بردن جملات ناقص و نیمه تمام خودداری کنید . حرفتان را کامل بزنید.


از عباراتی مثل "می دونی که چی می خوام بگم" یا "متوجه منظورم که هستی" استفاده نکنید. برای اینکه حرفهای شما بیشترین اثر خود را در شنونده بگذارد باید: واضح، شفاف، خوشایند و ساده باشد.

رعایت این چهار فاکتور الزامی است البته اگر می خواهید مردم شما را و حرفهای شما را فراموش نکنند و تحت تاثیر شما قرار بگیرند حتما با کسانی که آهسته، خجالتی و من من کنان حرف می زنند برخورد داشته اید. شما آنها را افرادی فاقد اعتماد بنفس و یا بیمار می نامید، در نتیجه این افراد را به سرعت فراموش می کنید.


کلام آخر:
ساده و صادق حرف بزن و فقط آنچه را می خواهی بگو ،نه بیشتر.

منبع: صد قانون کار

 



 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد