درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 05:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد
  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35737صفحه نخست » شنبه، 3 آذر 1397 - 08:25
ارزیابی وب سایت در جایگاه صاحب یک کسب و کار
اگر علاقه دارید سریعاً از این موضوع که آیا وب سایت شرکت تان در بهترین وضعیت ممکن است یا خیر مطلع شوید، طبق این پنج استاندارد آن را ارزیابی کنید تا مشخص شود آیا این وب سایت برای کسب و کار شما یک مانع است و یا موجب بهبود و توسعه.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای درک این موضوع که وبسایت شما ابزار مناسبی برای کسب وکار است یا خیر، نیازی به یک متخصص ندارید. معیارهای استانداردی مانند کارآمدی وب سایت، اطلاعات ارائه شده، ارتباط سریع و فراخوان های مقبول تنها تعدادی از ویژگی هایی هستند که باید در وب سایت خود به دنبال آنها باشید.


اگر علاقه دارید سریعاً از این موضوع که آیا وب سایت شرکت تان در بهترین وضعیت ممکن است یا خیر مطلع شوید، طبق این پنج استاندارد آن را ارزیابی کنید تا مشخص شود آیا این وب سایت برای کسب و کار شما یک مانع است و یا موجب بهبود و توسعه.

1- آیا وب سایت شما، کارآمدی پایه و موردانتظار را فراهم می کند؟
نام کسب و کار خود را در گوگل جست وجو کنید. آیا آنچه مشاهده می کنید انتظارات شما را از کسب و کارهایی که روزانه جست وجوی شان می کنید برآورده می سازد؟ محبوب ترین روشی که با آن کاربران، فروشندگان جدیدی پیدا می کنند جست وجوی آنلاین است و زمانی که شرکت شما را می یابند، بالطبع اولین موردی که به چشم شان می خورد وب سایت شماست. وب سایت خود را بر روی تلفن همراه باز کنید. چگونه به نظر می رسد؟ آیا می توانید اطلاعات کلیدی و عناصر جذب کننده مانند شماره تلفن ها را در آن ببینید و به آنها دسترسی داشته باشید؟ یکی از دلایل عمده ای که مشتریان از یک سایت خارج می شوند این است که به شیوه کاربردی عمل نمی کند. طبق گفته جِی ماجیتا (Jay Majitha)، 56درصد جست وجوها در گوگل به منظور بررسی اجناس، از طریق تلفن همراه صورت می گیرد. اگر سایت شما سازگار با موبایل نیست، به احتمال زیاد نیمی از مشتریان جدیدتان را از دست خواهید داد. برخی از مزایای دیگر سایت های سازگار با موبایل عبارتند از:


• زمان بارگذاری سریع تر در موبایل مشتری؛
• افزایش میانگین زمان صرف شده در سایت؛
• بهبود بهینگی در موتور جست وجوی موبایل؛
• تراکنش های فروش سریع با استفاده از لینک های کلیک برای تماس و فرم هایی با کاربرد آسان؛
• برتری بر رقبا.

از مشتریان بزرگ تجهیزات در سال 2017 دریافتیم که:
• 48درصد مشتریان از جست وجوی واقعی حاصل می شوند؛
• 50درصد(این میزان سالانه در حال رشد است) مشتریان از تلفن های همراه هوشمند یا تبلت استفاده می کنند؛
• از ژانویه 2017 تا ژانویه 2018، مشتریان رشد 10درصدی در ترافیک تلفن همراه را مشاهده کرده اند.
 

حتما بخوانید: آیا کسب‌و‌کار شما نیاز به وب‌ سایت دارد


2- شما چه می کنید؟
آیا هنگامی که خریداران به وب سایت شما مراجعه می کنند، اولویت اول کسب و کارتان بدون نیاز به اسکرول کردن مشتری واضح و پیداست؟ آیا آنها می توانند با یک کلیک، تجهیزات شما را پیدا کنند؟ نیاز است مشتریان سریعاً از خدمات شما و آنچه ارائه می دهید آگاه شوند. شما نیاز به یک سازماندهی واضح از انبار خود دارید -به همراه بررسی ها و تصاویر متعدد- و باید یافتن این موارد را در سایت خود برای مشتریان بسیار آسان سازید. براساس جست وجوهای اخیر گوگل، به هنگام بررسی سایت خود این موارد را در نظر داشته باشید:


• 43درصد سایت های تجاری تجارت به تجارت یا فضای کمی برای ثبت بررسی توسط مشتریان دارند و یا این امکان را به صورت کلی ندارند؛
• 87درصد کاربران به دلیل عدم وجود توضیح محصول یا توضیح ضعیف آن، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره یک محصول از سایت خارج می شوند؛
• طبق گفته مجله Adweek، شما 8 ثانیه فرصت دارید تا توجه مشتریان خود را پیش از اینکه از سایت تان خارج شوند، جلب کنید.

 

حتما بخوانید: وبسایت و ویژگیهای آن در روابط عمومی

اطلاعات مفید درباره محصول، بررسی های پیش رو، و یک انبار به خوبی سازمان دهی شده به تبدیل وب سایت شما به یک ابزار فروش قدرتمند کمک می کنند. زمانی که مشتریان و مشتریان احتمالی در وب سایت شما جست وجو می کنند، امکان فیلتر کردن، مقایسه و به اشتراک گذاری انبارتان را برای آنها فراهم کنید.


3- شما کسب و کارتان را در چه مکانی پیش می برید؟
اگر مناطق به خصوصی برای تولیدکنندگان اصلی دارید، مکان تان یکی از بزرگترین دارایی های شماست. اطمینان حاصل کنید مشتریان احتمالی شما -و گوگل- می توانند دریابند که کسب و کارتان را در چه محلی انجام می دهید. برای چنین عملکردی نیاز دارید که نشانه ها و اشارات واضحی که برای افراد و روبات ها صادق است را فراهم کنید. این اقدام به معنای ایجاد صفحات موقعیت مکانی به خوبی سازمان دهی شده، اطلاعات تماس برای هر موقعیت مکانی با دسترسی آسان، به همراه جزییاتی از قبیل موارد ذیل است:


• نزدیک ترین مکان کسب و کار؛
• پیشنهادات ارائه شده در هر مکان؛
• تولیدکنندگان نمایش داده شده براساس موقعیت مکانی -مخصوصاً اگر تنوعی در کار خود دارید.
برای رشد لیدهای تیم فروش خود و همچنین بهبود تجربه مشتری، فراهم کردن پاسخ هایی برای سؤالات بالا بسیار حائز اهمیت است. اگر مشتری تمام اطلاعات مورد نیاز را در دست داشته باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که با تیم شما تماس برقرار کند.


4- آیا سایت شما قابلیت تبدیل پذیری دارد؟
برای تبدیل وب سایت تان به بهترین ابزار فروش ممکن، فراهم کردن فراخوان سازگار با تبدیل برای مشتریان ضروری است. یک سایت تولیدکننده لید هوشمند باید دربرگیرنده موارد زیر باشد:

• گزینه های فراخوان واضح به صورت عینی مانند تلفن، ایمیل و گفت وگو؛
• دکمه های کلیک برای تماس به منظور برقراری ارتباط آنی؛
• روش های برقراری ارتباط راحت و بهینه برای برقراری ارتباطاتی با ضرورت کمتر.

ابزارهای تبدیل باید به حد کافی ساده باشند تا واکنش آنی مشتری گیج شدن، فراهم کردن فرمی ناکامل و یا ترک کردن سایت شما نباشد. چند زمینه واقعاً موردنیاز است؟ آیا می توانید تعداد زمینه های ارتباط اولیه را کاهش دهید و در مراحل بعد جزییات بیشتری به دست آورید؟

 

حتما بخوانید: عوامل کلیدی موفقیت یا شکست وب‌ سایت‌ ها

5- آیا سایت شما ابزار فروش در اختیار دارد؟
به سایت تان نگاه کنید و از خود بپرسید آیا جست وجو و فیلتر کردن در انبار شما کار آسانی است؟ آیا می توانید ویژگی های میان دو، سه، یا تعداد بیشتری از محصولات را مقایسه کنید؟ آیا انبار شما فراخوان های مناسب را دارد؟ آیا مشتریان می توانند به راحتی اطلاعات محصول را با حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند؟ آیا دلیلی وجود دارد که افراد مجدداً ماه دیگر به سایت شما مراجعه کنند؟ اگر به هر کدام از این سؤالات پاسخ منفی دادید، از حداکثر توان سایت خود به عنوان یک ابزار تولید لید استفاده نکرده اید.


شما به سازماندهی واضح انبار خود -به همراه بررسی ها و تصاویر متعدد- نیاز دارید و باید یافتن آنها را برای خریداران بسیار راحت و آسان سازید. با ایجاد تجربه ای آسان و بی زحمت برای مشتریان بالقوه، به وسیله فراهم کردن اطلاعات دقیق و مرتبط با محصولات و خدمات، اعتماد و وفاداری مصرف کننده را جلب می کنید و فرآیند تبدیل را آسان می سازید.


آیا در این فکر هستید که سایت شما از نظر یک فرد خارجی یا متخصص آنلاین چگونه به نظر می آید؟ بگذارید Adpearance این موضوع را برای شما بررسی کند. با تحلیل و بررسی دیجیتال، ما وب سایت شما را سر و سامان می دهیم و حضور اینترنتی تان را طبق 5 گام ذکرشده در بالا ارزیابی می کنیم. همین حالا درخواست یک بررسی 5 ستاره از سایت تان را بدهید!
 

مترجم: سالار ساری نوایی
منبع: adpearance- فرصت امروز
 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد