درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35113صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 15 مهر 1397 - 23:36
انتقاد بی سابقه مدیر سابق روابط عمومی از گوگل
جیسکا پاول سال ۲۰۰۶ به گوگل پیوست و تیم روابط عمومی گوگل برای آسیا، اروپای جنوبی و بازارهای نوظهور را رهبری کرد. بعد از اینکه مدیر روابط عمومی قبلی گوگل یعنی راشل وتستون در سال ۲۰۱۵ این شرکت را ترک کرد، پاول به جای او این سمت را در دست گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جسیکا پاول، ضمن انتقاد شدید از جایی که قبلاً آنجا کارکرده، گفت: غول فناوری خود را بیش‌ازحد جدی گرفته است اما در انجام وظایف خود خیلی جدی نیست.

به گزارش شارا، مدیر سابق روابط عمومی گوگل ضمن دفاع از عملکرد خود افزود: من می‌خواهم «سیلیکون ولی» از توهمی که در آن دست‌وپا می‌زند، رهایی یافته و چشم‌انداز واقعی موجود در بازار جهانی را نشان داده، تا به استاندارد بالاتری دست پیدا کنند.{لینک}

پاول 40 ساله در مقاله رسمی و همچنین یک رمان کوچک طنزآمیز که به‌طور هم‌زمان در این هفته به چاپ رسید، تأکید کرد که: ما می‌گوییم چیزهای شگفت‌انگیز و خوبی برای جهان ایجاد می‌کنیم درحالی‌که مشکلات زیادی نیز برای جهان تولید می‌کنیم. ما سیاه‌وسفید فکر کرده و چشمان خود را به روی خودکشی‌های آنلاین بسته‌ایم.

 روزنامه‌نگار و صاحب سه فرزند، افزود وسوسه شده است تا رُمان خود به نام اختلال بزرگ را تحت نام مستعار منتشر کند، اما برای خنثی کردن سکوتش باید فریاد برآوَرَد.

خبرآنلاین گزارش کرده است گوگل از سوی بسیاری از محافل به دلیل انتشار اخبار جهادی‌ها، دست راستی‌ها و خشونت‌طلبان در یوتیوب موردانتقاد واقع‌شده است.

خانم پاول تا اوت سال گذشته در نقش روابط عمومی به‌طور مستقیم به ساندر پیچای گزارش مستقیم می‌داد و ناگهان با خروج از گوگل همگان را شوکه کرده و اعلام کرد برای ادامه تحصیل به دانشگاه بازمی‌گردد.

 

به گزارش شارا، جیسکا پاول سال ۲۰۰۶ به گوگل پیوست و تیم روابط عمومی گوگل برای آسیا، اروپای جنوبی و بازارهای نوظهور را رهبری کرد. بعد از اینکه مدیر روابط عمومی قبلی گوگل یعنی راشل وتستون در سال ۲۰۱۵ این شرکت را ترک کرد، پاول به جای او این سمت را در دست گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد