درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:51   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35113صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 16 مهر 1397 - 00:12
انتقاد بی سابقه مدیر سابق روابط عمومی از گوگل
جیسکا پاول سال ۲۰۰۶ به گوگل پیوست و تیم روابط عمومی گوگل برای آسیا، اروپای جنوبی و بازارهای نوظهور را رهبری کرد. بعد از اینکه مدیر روابط عمومی قبلی گوگل یعنی راشل وتستون در سال ۲۰۱۵ این شرکت را ترک کرد، پاول به جای او این سمت را در دست گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جسیکا پاول، ضمن انتقاد شدید از جایی که قبلاً آنجا کارکرده، گفت: غول فناوری خود را بیش‌ازحد جدی گرفته است اما در انجام وظایف خود خیلی جدی نیست.

به گزارش شارا، مدیر سابق روابط عمومی گوگل ضمن دفاع از عملکرد خود افزود: من می‌خواهم «سیلیکون ولی» از توهمی که در آن دست‌وپا می‌زند، رهایی یافته و چشم‌انداز واقعی موجود در بازار جهانی را نشان داده، تا به استاندارد بالاتری دست پیدا کنند.{لینک}

پاول 40 ساله در مقاله رسمی و همچنین یک رمان کوچک طنزآمیز که به‌طور هم‌زمان در این هفته به چاپ رسید، تأکید کرد که: ما می‌گوییم چیزهای شگفت‌انگیز و خوبی برای جهان ایجاد می‌کنیم درحالی‌که مشکلات زیادی نیز برای جهان تولید می‌کنیم. ما سیاه‌وسفید فکر کرده و چشمان خود را به روی خودکشی‌های آنلاین بسته‌ایم.

 روزنامه‌نگار و صاحب سه فرزند، افزود وسوسه شده است تا رُمان خود به نام اختلال بزرگ را تحت نام مستعار منتشر کند، اما برای خنثی کردن سکوتش باید فریاد برآوَرَد.

خبرآنلاین گزارش کرده است گوگل از سوی بسیاری از محافل به دلیل انتشار اخبار جهادی‌ها، دست راستی‌ها و خشونت‌طلبان در یوتیوب موردانتقاد واقع‌شده است.

خانم پاول تا اوت سال گذشته در نقش روابط عمومی به‌طور مستقیم به ساندر پیچای گزارش مستقیم می‌داد و ناگهان با خروج از گوگل همگان را شوکه کرده و اعلام کرد برای ادامه تحصیل به دانشگاه بازمی‌گردد.

 

به گزارش شارا، جیسکا پاول سال ۲۰۰۶ به گوگل پیوست و تیم روابط عمومی گوگل برای آسیا، اروپای جنوبی و بازارهای نوظهور را رهبری کرد. بعد از اینکه مدیر روابط عمومی قبلی گوگل یعنی راشل وتستون در سال ۲۰۱۵ این شرکت را ترک کرد، پاول به جای او این سمت را در دست گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد