درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34036صفحه نخست » دوشنبه، 11 تیر 1397 - 19:46
نشست هم اندیشی مدیران با رویکرد مسئولیت اجتماعی شرکتی برگزار شد
نشست هم اندیشی مدیران بخش خصوصی ودولتی در خصوص اهمیت توجه به مسئولیت اجتماعی شرکتی در سازمان ها ،در محل تالار پذیرایی شیان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست هم اندیشی مدیران بخش خصوصی ودولتی در خصوص اهمیت توجه به مسئولیت اجتماعی شرکتی در سازمان ها ،در محل تالار پذیرایی شیان برگزار شد.

در این نشست؛ دکتر کیومرث اشتریان، دبیر کمیسیون اجتماعی دولت با اشاره به اینکه شرایط عملکردی بنگاه های بزرگ اقتصادی در حال حاضر مثبت و مطلوب نیست ادامه داد، بنگاه ها علاوه بر اینکه می بایست رفتار و عملکرد مسئولانه داشته باشند موظفند گزارشی از فعالیت های مسئولانه خود ارائه دهند، ولی با نبود این گزارش شاهد آن هستیم که بنگاه ها وظایف خود را جزء مسئولیت اجتماعی می پندارند.


اشتریان از دبیرخانه دائمی جایزه مسئولیت اجتماعی درخواست نمود تا با بررسی و ممیزی دقیق بنگاه های اقتصادی در ایران به معرفی برترین ها اقدام نموده و نمونه های فوق را جهت بهره برداری و بومی سازی به سایرین معرفی کنند.


در ادامه این نشست سید غلامرضا کاظمی دینان، مشاور رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مسئولیت اجتماعی به بیان شاخص هایی از نقش رهبری سازمان در ایفای نقش مسئولانه بنگاه و کارکنان پرداخت و افزود، نقش و تاثیر مثبت مدیریت مالی سازمان و ایجاد فضای مسئولانه در بنگاه ها در دراز مدت به نفع آن بنگاه با ایجاد ارزش خواهد بود.


سخنران بعدی این نشست، فرحناز رافع مشاور معاون وزیر صمت؛ به اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکتی در دولت پرداخته و دولت را به عنوان یک تسهیل گر و مشوق در فرایند های مسئولانه بنگاه های اقتصادی برشمرد. ایشان؛ از لزوم پرداختن بنگاه ها به این مفهوم اشاره و گفت : مسئولیت اجتماعی شرکتی باید آگاهانه و در استراتژی های کلان سازمان گنجانده شود زیرا این مطالبه و خواسته کلیه ذینفعان می باشد.


تایماز سید مصطفایی دبیر جایزه مسئولیت اجتماعی و مدیرعامل شرکت هم آ نیز با تغییر پارادایم محیط کسب و کار سنتی به محیط کسب و کار مسئولانه صحبت های خود را آغاز نمود و گفت : بنگاه ها می بایست ریسک های اجتماعی و زیست محیطی که خود موجب آن بوده یا در پیرامون خود آن را می بینند اهمیت داده و در صدد برطرف نمودن آن باشند. توجه به معیارهایی چون ریسک های زیست محیطی اجتماعی در کنار سود و زیان و بازده موجب آن خواهد شد که بتوانیم به سمت کسب و کار مسئولانه حرکت نماییم.


مصطفایی به حلقه مفقوده گزارش های مسئولیت اجتماعی اشاره نموده و از مدیران بنگاه درخواست نمود که به انتشار این گزارش ها کمک نمایند.


ایشان در پایان صحبت های خود در خصوص دومین جایزه مسئولیت اجتماعی شرکتی که در دوم مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اشاره نمود.


در این نشست،دکتر رجبی،مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری رجاء نیز به اهمیت مسئولیت اجتماعی اشاره و از مشکلات بنگاه های اقتصادی و تعامل آن با دولت در حل این مسائل مطالبی را ارائه نمود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد