درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:44   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34036صفحه نخست » دوشنبه، 11 تیر 1397 - 20:22
نشست هم اندیشی مدیران با رویکرد مسئولیت اجتماعی شرکتی برگزار شد
نشست هم اندیشی مدیران بخش خصوصی ودولتی در خصوص اهمیت توجه به مسئولیت اجتماعی شرکتی در سازمان ها ،در محل تالار پذیرایی شیان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست هم اندیشی مدیران بخش خصوصی ودولتی در خصوص اهمیت توجه به مسئولیت اجتماعی شرکتی در سازمان ها ،در محل تالار پذیرایی شیان برگزار شد.

در این نشست؛ دکتر کیومرث اشتریان، دبیر کمیسیون اجتماعی دولت با اشاره به اینکه شرایط عملکردی بنگاه های بزرگ اقتصادی در حال حاضر مثبت و مطلوب نیست ادامه داد، بنگاه ها علاوه بر اینکه می بایست رفتار و عملکرد مسئولانه داشته باشند موظفند گزارشی از فعالیت های مسئولانه خود ارائه دهند، ولی با نبود این گزارش شاهد آن هستیم که بنگاه ها وظایف خود را جزء مسئولیت اجتماعی می پندارند.


اشتریان از دبیرخانه دائمی جایزه مسئولیت اجتماعی درخواست نمود تا با بررسی و ممیزی دقیق بنگاه های اقتصادی در ایران به معرفی برترین ها اقدام نموده و نمونه های فوق را جهت بهره برداری و بومی سازی به سایرین معرفی کنند.


در ادامه این نشست سید غلامرضا کاظمی دینان، مشاور رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مسئولیت اجتماعی به بیان شاخص هایی از نقش رهبری سازمان در ایفای نقش مسئولانه بنگاه و کارکنان پرداخت و افزود، نقش و تاثیر مثبت مدیریت مالی سازمان و ایجاد فضای مسئولانه در بنگاه ها در دراز مدت به نفع آن بنگاه با ایجاد ارزش خواهد بود.


سخنران بعدی این نشست، فرحناز رافع مشاور معاون وزیر صمت؛ به اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکتی در دولت پرداخته و دولت را به عنوان یک تسهیل گر و مشوق در فرایند های مسئولانه بنگاه های اقتصادی برشمرد. ایشان؛ از لزوم پرداختن بنگاه ها به این مفهوم اشاره و گفت : مسئولیت اجتماعی شرکتی باید آگاهانه و در استراتژی های کلان سازمان گنجانده شود زیرا این مطالبه و خواسته کلیه ذینفعان می باشد.


تایماز سید مصطفایی دبیر جایزه مسئولیت اجتماعی و مدیرعامل شرکت هم آ نیز با تغییر پارادایم محیط کسب و کار سنتی به محیط کسب و کار مسئولانه صحبت های خود را آغاز نمود و گفت : بنگاه ها می بایست ریسک های اجتماعی و زیست محیطی که خود موجب آن بوده یا در پیرامون خود آن را می بینند اهمیت داده و در صدد برطرف نمودن آن باشند. توجه به معیارهایی چون ریسک های زیست محیطی اجتماعی در کنار سود و زیان و بازده موجب آن خواهد شد که بتوانیم به سمت کسب و کار مسئولانه حرکت نماییم.


مصطفایی به حلقه مفقوده گزارش های مسئولیت اجتماعی اشاره نموده و از مدیران بنگاه درخواست نمود که به انتشار این گزارش ها کمک نمایند.


ایشان در پایان صحبت های خود در خصوص دومین جایزه مسئولیت اجتماعی شرکتی که در دوم مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اشاره نمود.


در این نشست،دکتر رجبی،مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری رجاء نیز به اهمیت مسئولیت اجتماعی اشاره و از مشکلات بنگاه های اقتصادی و تعامل آن با دولت در حل این مسائل مطالبی را ارائه نمود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد