درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33982صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 5 شهریور 1397 - 08:47
نگرانیهای روزنامه نگاری پهباد
بزرگترین مانع برای پذیرش گسترده هواپیماهای بدون سرنشین در روزنامه نگاری، محیطی پیچیده نظارتی حول استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، در کنار مسایل اخلاقی حول نگرانیهای تخطی از حریم خصوصی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بزرگترین مانع برای پذیرش گسترده هواپیماهای بدون سرنشین در روزنامه نگاری، محیط پیچیده نظارتی حول استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، در کنار مسایل اخلاقی حول نگرانیهای تخطی از حریم خصوصی است.

نگرانیهای دیگر نیز مطرح شده است، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای اهداف پلیسی و خطرات ایمنی، بویژه در مناطق پر جمعیت. برخی از اعضای این صنعت معتقدند که بسیاری از نظرات منفی در مورد هواپیماهای بدون سرنشین ناشی از ترس است.

نظارت بر روی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در هر کشور توسط اداره هوانوردی آن کشور صورت می گیرد. مقررات ممکن است از کشوری به کشوری دیگر متفاوت باشد، و کار را برای خبرگزاری های جهانی برای گسترش مقیاس استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین دشوار سازد. تلاشهایی برای هماهنگ کردن مقررات در تمام کشورها انجام شده است.

ملاحظات اخلاقی نیز مهم است، آن هم با نگرانیهای زیاد شهروندان نسبت به نقض حریم خصوصی شان. با توجه به پیشرفت در تکنولوژی و کنترل از راه دور هواپیماهای بدون سرنشین، نگرانیهای واقعی در مورد تاثیر آنها بر حریم خصوصی افراد وجود دارد. افکار عمومی همچنان یک مانع عمده برای پذیرش گسترده هواپیماهای بدون سرنشین است.

موارد متعددی از مالکان خصوصی وجود دارد که استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز اموال و املاک خود را ممنوع کرده اند. هواپیماهای بدون سرنشین، با دوربینهای پیشرفته، می توانند به راحتی نماهای نامحدود از مردم و اموال آنها را شکار کنند و پس از آن می توانند آنها را مورد سوء استفاده قرار دهند.

 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد