درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 15:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33982صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 5 شهریور 1397 - 08:47
نگرانیهای روزنامه نگاری پهباد
بزرگترین مانع برای پذیرش گسترده هواپیماهای بدون سرنشین در روزنامه نگاری، محیطی پیچیده نظارتی حول استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، در کنار مسایل اخلاقی حول نگرانیهای تخطی از حریم خصوصی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بزرگترین مانع برای پذیرش گسترده هواپیماهای بدون سرنشین در روزنامه نگاری، محیط پیچیده نظارتی حول استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، در کنار مسایل اخلاقی حول نگرانیهای تخطی از حریم خصوصی است.

نگرانیهای دیگر نیز مطرح شده است، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای اهداف پلیسی و خطرات ایمنی، بویژه در مناطق پر جمعیت. برخی از اعضای این صنعت معتقدند که بسیاری از نظرات منفی در مورد هواپیماهای بدون سرنشین ناشی از ترس است.

نظارت بر روی پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در هر کشور توسط اداره هوانوردی آن کشور صورت می گیرد. مقررات ممکن است از کشوری به کشوری دیگر متفاوت باشد، و کار را برای خبرگزاری های جهانی برای گسترش مقیاس استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین دشوار سازد. تلاشهایی برای هماهنگ کردن مقررات در تمام کشورها انجام شده است.

ملاحظات اخلاقی نیز مهم است، آن هم با نگرانیهای زیاد شهروندان نسبت به نقض حریم خصوصی شان. با توجه به پیشرفت در تکنولوژی و کنترل از راه دور هواپیماهای بدون سرنشین، نگرانیهای واقعی در مورد تاثیر آنها بر حریم خصوصی افراد وجود دارد. افکار عمومی همچنان یک مانع عمده برای پذیرش گسترده هواپیماهای بدون سرنشین است.

موارد متعددی از مالکان خصوصی وجود دارد که استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز اموال و املاک خود را ممنوع کرده اند. هواپیماهای بدون سرنشین، با دوربینهای پیشرفته، می توانند به راحتی نماهای نامحدود از مردم و اموال آنها را شکار کنند و پس از آن می توانند آنها را مورد سوء استفاده قرار دهند.

 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد