درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33897صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 خرداد 1397 - 11:55
میرزایی در جمع مدیران روابط عمومی؛ روابط عمومی‌ها پیش از تعهد به مدیران خود، به مردم تعهد داشته باشند
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراها، شهرداری تهران در جمع مدیران روابط عمومی معاونت ها و مناطق 22 گانه شهرداری تهران برنامه سوم شهر تهران راتشریح کرد و گفت: «این برنامه سرنوشت 5 ساله پایتخت را رقم می زند.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراها، شهرداری تهران در جمع مدیران روابط عمومی معاونت ها و مناطق 22 گانه شهرداری تهران برنامه سوم شهر تهران راتشریح کرد و گفت: «این برنامه سرنوشت 5 ساله پایتخت را رقم می زند.»

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری برنا، حجت الله میرزایی، رویکرد برنامه سوم شهر تهران را مشارکتی و اجتماع محور دانست و افزود: این طرح علاوه بر 22 منطقه، 123 ناحیه و 354 محله پایتخت را نیز درگیر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تهران، مسائل و مشکلات فراوانی دارد اما در این میان 7 مسأله اصلی مورد توافق است، تأکید کرد: آلودگی های محیط زیستی به ویژه آلودگی هوا و ترافیک توانفرسا و حمل و نقل نامناسب از جمله اصلی ترین مسائل شهر تهران محسوب می شوند.

میرزایی با بیان اینکه نابرابری فضایی بین مناطق مختلف تهران، تاب آوری و ایمنی پایین شهر در مقابل حوادث و بلایا از دیگر مسائل پایتخت هستند، تصریح کرد: جامعه بی تفاوت و بی تفاوتی جامعه در مقابل مسائل و مشکلات دیگران، موضوع مالیه شهری و ساز و کار سنتی حاکم بر اقتصاد شهری در کنار حکمرانی بد شهری، مشکلات دیگری هستند که تهران با آنها رو به رو است.

وی با اشاره به توافق اجمالی برای حرکت در مسیر حل مشکلات مذکور و ابراز امیدواری نسبت به تصویب برنامه سوم شهر تهران از سوی شورای شهر، اظهار کرد: این برنامه در واقع انعکاسی از مسائل شهر تهران و مشکلاتی است که شهروندان تهرانی با آنها سر و کار دارند.

میرزایی با بیان اینکه روابط عمومی ها زبان گویای شهرداری تهران هستند، تصریح کرد: کارکرد اصلی روابط عمومی ها، برقراری گفت وگوی دو جانبه مدیریت شهری و شهروندان است و اعتقاد دارم مدیران شهری بیش از آنکه به سخن گفتن با شهروندان احتیاج داشته باشند، به شنیدن سخن شهروندان نیاز دارند.

وی با اشاره به ایکنه قبل از اجرای پروژه های عمرانی باید آثار و پیامدهای این پروژه ها بر مردم مورد ارزیابی قرار بگیرد، اظهار کرد: روابط عمومی ها باید بیش از آنکه به مدیران خود تعهد داشته باشند، باید نسبت به مردم متعهد باشند .

میرزایی با بیان اینکه مشارکت شهروندان در امور شهر از طریق مسیر ارتباطی فعال ممکن می شود، تصریح کرد: تردید نکنیم بهترین راه حل ها برای هر محله و هر منطقه را مردم همان محله و همان منطقه می دانند و سیاست های موفق در زمینه تجربه های توانمندسازی بر مبنای اعتمادسازی شکل گرفته است.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز در این جلسه با اعلام اینکه برنامه 5 ساله، نوع نگاه و رویکرد های مدیریت شهری را ترسیم می کند، گفت: برنامه های کوتاه مدت و میان مدت مبتنی بر برنامه 5 ساله تدوین و روند فعالیت های شهرداری تهران بر مبنای این برنامه ترسیم می شود.

امین عارف نیا با اعلام اینکه انعکاس و انتقال نوع نگاه شهروندان نسبت به مسائل شهر به مدیریت شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: ارتباطات مردمی و اجتماعی در کنار ارتباط رسانه ای و تبلیغاتی باید به کمک تبیین و تشریح برنامه 5 ساله برای شهروندان بیایند.

گفتنی است در این جلسه مدیران روابط عمومی حاضر، نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با برنامه 5 ساله سوم شهر تهران و مسائل و مشکلاتی که در حوزه ارتباطی از منظر برنامه ریزی قابل تبیین است را تشریح کردند.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد