درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 21:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33228صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 16:07
محصولات تویوتا از سال 2025 با هم ارتباط برقرار می کنند
نوشته: سعید علیپور - ایجاد ارتباط بین وسایل نقلیه یکی از ایده هایی است که به واسطه پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فراگیرتر شدن فناوری های ارتباطی در کانون توجه برخی خودروسازان قرار گرفته؛ تویوتا یکی از این خودروسازان است که برنامه ویژه ای را در این زمینه تدوین کرده و قصد دارد در آینده نه چندان دور مدل های تولیدی خود را به این قابلیت مجهز کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ایجاد ارتباط بین وسایل نقلیه یکی از ایده هایی است که به واسطه پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فراگیرتر شدن فناوری های ارتباطی در کانون توجه برخی خودروسازان قرار گرفته؛ تویوتا یکی از این خودروسازان است که برنامه ویژه ای را در این زمینه تدوین کرده و قصد دارد در آینده نه چندان دور مدل های تولیدی خود را به این قابلیت مجهز کند.

بر اساس برنامه ریزی های این کمپانی ژاپنی، نخستین سری از اتومبیل هایی که دارای چنین قابلیتی باشند، در سال 2021 وارد خیابان های آمریکا خواهند شد. در میانه های دهه بعدی نیز "اکثر" محصولات تویوتا و لکسس با قابلیتی به نام DSRC که شکل اختصاری عبارت "ارتباطات برد کوتاه اختصاصی" است، به دست مشتریان خواهند رسید.

البته ظاهرا تویوتا پیش از این نیز گام هایی را در راستای ایجاد ارتباط بین محصولات خود برداشته است، چرا که طبق گزارش رویترز، این شرکت از سال 2015 تاکنون 100 هزار دستگاه از تولیدات خود را به تکنولوژی های مشابه تجهیز کرده است.

برای اثبات این ادعا تویوتا به سیستم های ترمز خودکار خود که از سال 2015 در برخی مدل ها نصب شده اند، اشاره می کند. به گفته این کمپانی 92 درصد از خودروهایی که اکنون در ایالات متحده با نشان های تویوتا و لکسس به فروش می رسند، از تکنولوژی Safety Sense بهره می برند.

در کنار تویوتا دیگر شرکت های خودروساز نیز برای ورود به عرصه فناوری ارتباطات بین خودرویی اعلام آمادگی کرده اند. فولکس واگن یکی از این شرکت هاست که از سال 2019 محصولاتش را با این قابلیت عرضه خواهد کرد.

بد نیست اشاره کنیم با تکیه بر فناوری ارتباط بین خودرویی (V2V) وسایل نقلیه حاضر در خیابان ها می توانند به همدیگر متصل شده و اطلاعاتی را رد و بدل کنند. همچنین فناوری دیگر به نام V2I وجود دارد که از طریق آن بین اتومبیل ها و زیر ساخت های شهری ارتباط برقرار می شود.

کاهش تصادفات و جلوگیری از ترافیک های سنگین برخی از مزایای این دو فناوری هستند. به نظر می رسد کمپانی فورد نیز از سال 2020 با استاندارد نمودن سیستم کمکی CoPilot 360، مدل های مختلف خود را به فناوری های یاد شده مجهز خواهد کرد.

منبع: engadget +digiato

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد