درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 17:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33051صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 11 فروردین 1397 - 02:49
بهره کشی صنعت تبلیغات از زنان
در سال های اخیر دنیای مد و تبلیغات به شکلی تهاجمی مرز بین درست و نادرست را مغشوش کرده است که شامل همه چیز می شود. این پدیده را نمی توان، به سادگی در کلمه هنرمندی خلاصه کرد چراکه بسیار آشکارا جنسیتگرا و حتی بیمارگونه است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال های اخیر دنیای مد و تبلیغات به شکلی تهاجمی مرز بین درست و نادرست را مغشوش کرده است که شامل همه چیز می شود. این پدیده را نمی توان، به سادگی در کلمه هنرمندی خلاصه کرد چراکه بسیار آشکارا جنسیتگرا و حتی بیمارگونه است.

 

 واقعیت این است که اینگونه عکس ها پوچی صنعت تبلیغات امروز را به شکلی برجسته نشان می دهند. متاسفانه این تصاویر نشان می دهد که نقش واقعی زنان چقدر مسخره و تحقیرآمیز است.

 

به نظر شما این عکس ها می خواهند چه چیزی را به تصویر بکشند؟ چرا شرکتی تولیدی باید عکس یک کیسه چروک شده را برای بازاریابی محصولات خود منتشر کند؟ اینگونه عکس ها تصاویری گذرا از طیف گسترده ای از کم ارزش کردن زنان حاضر در تبلیغات هستند. تازه این ظاهر قضیه می باشد که ما می بینیم. آیا می توان تصور کرد در هنگام گرفتن این عکس ها و یا حتی انتخاب سوژه آنها چه روندی وجود دارد؟


مشاهده این تصاویر به ما می فهماند که یک دستگاه پولساز عظیم ما را با دیدگاهی کج و کوله از چهار گوشه دنیا بمباران می کند. پس باید منتقد و آگاه باقی ماند چراکه به این وسیله می توان این دیدگاه و سرانجام این صنعت تبلیغات را تغییر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد