درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32832صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 14 اسفند 1396 - 02:10
گزارش نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دبیرخانه شورا و سازمان های مناطق آزاد کشور
روابط عمومی ها مهم ترین نقطه ارتباطی میان سازمان منطقه آزاد و مخاطبان است. اولین قدم موفقیت روابط عمومی ها ارتباط با مخاطب و شناخت نیازهای آنان است پس شناسایی مخاطبان را در اولویت قرار دهید
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا به نقل از شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مرتضی بانک امروز (یکشنبه) در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دبیرخانه شورا و سازمان های مناطق آزاد کشور که در تهران برگزار شد، با بیان اینکه در صورت تصویب مجلس، تعداد مناطق آزاد به 15 منطقه خواهد رسید، افزود: چنانچه بتوانیم برداشت هماهنگ از مناطق آزاد میان مردم و مسئولین ایجاد کنیم، به موفقیت مطلوبی رسیده ایم.

وی با اشاره به بالا بودن انتظارات از مناطق آزاد کشور، گفت: برای پاسخگویی به انتظارات و توقعات از مناطق آزاد، باید با برنامه و طرح های همگرا وارد عمل شویم.

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه امروزه فعالیت استارت آپ ها و اقتصاد متکی به آن در دنیا مورد توجه قرار گرفته است، افزود: استارت آپ هایی موفقند که بتوانند با برقراری ارتباط با مخاطب، خدمات خود را به آنان معرفی کنند.

بانک، روابط عمومی ها را مهم ترین نقطه ارتباطی سازمان منطقه آزاد و مخاطبان دانست و افزود: اولین گام موفقیت روابط عمومی ها ارتباط با مخاطب و شناخت نیازهای آنان است تا پی ببرند که مخاطبان مناطق آزاد از سازمان های مناطق چه می خواهند.
 

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سخنان خود سرمایه گذاران را مهم ترین سرمایه بیرونی مناطق آزاد خواند و افزود: متاسفانه مناطق آزاد با هجمه های بسیاری مواجه است که با اجرای طرح های هماهنگ می توان با مخاطبان مناطق، مسائل و مشکلات را برطرف کرد.

وی دستیابی به راهکارهای جذب سرمایه گذاران در سازمان های مناطق آزاد را اصلی ترین وظایف روابط عمومی ها دانست و افزود: مخاطب امروز مناطق آزاد؛ امنیت، ارتباط سریع، تسهیلات، پنجره واحد خدماتی و پیوند ارتباطی قوی می خواهد که باید به این نیازهارسیدگی شود.

مرتضی بانک همچنین شناخت همه جانبه ظرفیت ها و معرفی آن به مخاطبان در مناطق آزاد را از اولویت اصلی روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد عنوان کرد.

مشاور رئیس جمهور همچنین تاکید کرد: سازمان های مناطق آزاد باید در مسیری حرکت کنند که بتوانند اعتماد دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسئولان عالیرتبه کشور را جلب کنند.

مرتضی بانک تصریح کرد که مناطق آزاد کشور از دوره تامین و تکمیل زیرساخت ها در حال عبورند و باید مشارکت همه مخاطبان مستقیم و غیرمستقیم را برای رسیدن به توسعه جلب کنند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزود: در کنار همکاری و تعامل مستمر و مستقیم با رسانه های سراسری، روابط عمومی های سازمان های مناطق آزاد، باید به ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: امروزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به تنهایی یک رسانه اند و استفاده از ظرفیت های این فضا، می تواند بر افزایش جذب و جلب مشارکت های اجتماعی کمک کند.

هم چنین درنا کسرایی مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در این نشست از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های سازمان های مناطق آزاد کشور به منظور همگرایی بیشتر میان این مناطق خبر داد.

نشست مدیران روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد کشور امروز (یکشنبه) توسط روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تهران برگزار شد.

�"� مخاطب امروز مناطق آزاد امنیت، ارتباط سریع، تسهیلات، پنجره واحد خدماتی و پیوند ارتباطی قوی می خواهد و باید به نیازهای اصلی آنان رسیدگی کرد


�"� شناخت همه جانبه ظرفیت ها و معرفی آن به مخاطبان در مناطق آزاد از اصلی ترین مواردی است که روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد باید در دستور کار قرار دهند


�"� نقش ارتباطات و اطلاع رسانی به مخاطب در مناطق ازاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است


�"� روابط عمومی ها مهم ترین نقطه ارتباطی میان سازمان منطقه آزاد و مخاطبان است. اولین قدم موفقیت روابط عمومی ها ارتباط با مخاطب و شناخت نیازهای آنان است پس شناسایی مخاطبان را در اولویت قرار دهید


�"� اگر بتوانیم یک برداشت هماهنگ از مناطق آزاد میان مردم و مسئولین ایجاد کنیم به یک موفقیت رسیده ایم


�"� در کنار همکاری و تعامل مستمر و مستقیم با رسانه های سراسری، روابط عمومی های سازمان های مناطق آزاد باید به ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجه ویژه ای داشته باشند


�"� امروزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به تنهایی یک رسانه هستند و استفاده از ظرفیت های این فضا، می تواند بر افزایش جذب و جلب مشارکت های اجتماعی کمک کند


�"� مناطق آزاد یکی از مهم ترین و قوی ترین پشتوانه های جذب سرمایه گذاری در کشور است | امنیت اقتصادی سبب ساز توسعه است


�"� مناطق آزاد از دوره تأمین و تکمیل زیرساخت ها در حال عبور هستند و باید مشارکت همه مخاطبان مستقیم و غیرمستقیم را برای رسیدن به توسعه جلب نمایند .


�"� شناخت همه جانبه ظرفیت ها در مناطق آزاد از اصلی ترین مواردی است که روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد باید در دستور کار قرار دهند


�"� همگرایی و اعتبار بخشی میان سازمان های مناطق آزاد و دبیرخانه شورا در اولویت برنامه های سازمان های مناطق قرار گیرد


�"� سازمان های مناطق آزاد و روابط عمومی های آن باید به دنبال شریک باشند | سرمایه گذار، کارکنان سازمان ها و جوامع محلی شریک مناطق آزاد هستند و باید در اجرای برنامه ها و طرح های کلان از مشارکت آنان بهره مند شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد