درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 16:04   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
  آنچه که هر مدیر عاملی باید درباره قانون جدید هوش مصنوعی بداند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32611صفحه نخست » شنبه، 21 بهمن 1396 - 00:21
چیپس دوریتوز، مخصوص خانم ها؛ حربه جدید تبلیغاتی!
کارشناسان بازاریابی در کانادا معتقدند که ادعای خانم ایندرا نوئی، از مدیران ارشد شرکت PepsiCo (تولیدکننده چیپس Doritos) در مورد ارائه چیپس مخصوص خانم ها، صرفا برای آزمودن بازار مطرح شده و حربه تبلیغاتی برای افزایش فروش می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارشناسان بازاریابی در کانادا معتقدند که ادعای خانم ایندرا نوئی، از مدیران ارشد شرکت PepsiCo (تولیدکننده چیپس Doritos) در مورد ارائه چیپس مخصوص خانم ها، صرفا برای آزمودن بازار مطرح شده و حربه تبلیغاتی برای افزایش فروش می باشد.


اوایل هفته، خانم نوئی در پادکست Freakonomics مدعی شد که به زودی نوع جدیدی از Doritos به بازار خواهد آمد، چون خانم ها دوست ندارند بعد از خوردن چیپس انگشتان شان را لیس بزنند و خرده های چیپس باقیمانده در ته پاکت را در دهانشان خالی کنند.


اما شرکت Pepsi می گوید که  قصد عرضه چنین محصولی را ندارد.


جوردن لبل، استاد رشته بازاریابی دانشگاه Concordia می گوید که نوئی با آگاهی کامل از نفوذ کلامش در بازار، چنین ادعایی را مطرح کرده تا واکنش خریداران به یک محصول مبتنی بر جنسیت را بسنجد.


این ادعای نوئی جدی گرفته شده و با واکنش منفی و انتقاد کتلین وین (نخست وزیر انتاریو)، کریسی تیگن (مدل آمریکایی) و کتی گریفین (کمدین آمریکایی) روبرو شد.


به گزارش iranjavan، اما سیلوین شارلبوا، از استادان دانشگاه  Dalhousie  معتقد است که واکنش منفی در واقع می تواند برای شرکت سودآور باشد و به افزایش فروش محصولات منجر شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد