درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 12:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32423صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 4 بهمن 1396 - 23:51
نمونه گردش ارتباطات از درون به بیرون
غالباً روال کار روابط عمومی‌ها به این ترتیب است که ارتباطات درون‌بخشی آنان از بیرون به درون گردش دارد، در حالی که نهاد روابط عمومی در دولت مدعی شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی سریع، باید نمونه منحصر به فردی از گردش ارتباطات از درون به بیرون را ارائه دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غالباً روال کار روابط عمومی‌ها به این ترتیب است که ارتباطات درون‌بخشی آنان از بیرون به درون گردش دارد، در حالی که نهاد روابط عمومی در دولت مدعی شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی سریع، باید نمونه منحصر به فردی از گردش ارتباطات از درون به بیرون را ارائه دهد.

استان اصفهان به لحاظ برخورداری از نیروی انسانی کار آمد و شایسته، بالا بودن حس مشارکت‌پذیری مردم در امور مختلف و حساس مملکت و بهره‌مندی از موقعیت جغرافیایی و اقلیمی بالقوه و ... از جمله استان‌های سرآمد است و بدین جهت مدیرانی نیز که برای این حوزه‌های مختلف در ادارات و سازمان‌ها و ارگان‌های این استان به ویژه (شرکتی که در نوک پیکان آی تی) است انتخاب و گزینش می‌شوند، باید دارای ویژگی‌های خاصی از جمله برتر، اثربخش، توانا و لایق باشند و از تمامی توانمندی‌های خود و استان برای مهیاسازی رشد و توسعه ملی بهره کافی و وافر ببرند.

مدیرانی که با سیاست روزمره‌مداری و نزدیک‌بینی خود باعث منفعل کردن سازمان‌ها و شرکت‌ها شده و احساس بی‌انگیزگی در مجموعه خود به وجود بیاورند نمی‌توانند برای استانی که مردم همیشه در صحنه‌اش سرآمد کشور هستند، اثربخش باشند.

در همین راستا هم روابط عمومی‌ها بهتر است به حفظ تفاهم از کسب تفاهم اهمیت بیشتری دهند و مسأله درون‌سازمانی را مورد توجه قرار داده و از هزینه‌های تبلیغاتی و مراسم بی‌محتوا و کم‌اثر پرهیز کرده و استفاده از نیروی انسانی کارآمد موجود را سرلوحه کارشان قرار دهند.

غالباً روال کار روابط عمومی‌ها، به ویژه در استان اصفهان، هر چقدر هم در وادی علم و قدرت سیر کنند به این ترتیب است که ارتباطات درون‌بخشی آنان از بیرون به درون گردش دارد، در حالی که نهاد روابط عمومی در دولت مدعی شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی سریع، باید نمونه منحصر بفردی از گردش ارتباطات از درون به بیرون را ارائه دهد.

وقتی یک روابط عمومی‌ای چند سؤال را که دانستن حق مردم است بعد از 25 روز نمی‌تواند پاسخگو باشد، قطعاً گیرندگان و مخاطبان جوابشان را از جای دیگر می‌گیرند و این برای استان و شرکت بزرگی که دایه ارتباطات را یدک می‌کشد زیبنده نخواهد بود.

پایان سخن آن‌که اگر انتقال کارها به افکار عمومی انجام نشود، روابط عمومی کار نکرده است.

سایه سنگ بر آیینه خورشید چرا؟ خودمانیم، بگو این همه تردید چرا؟

بهمن توکلی‌فرد

خبرگزاری فارس

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد