درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 13:11   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32423صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 3 بهمن 1396 - 12:27
نمونه گردش ارتباطات از درون به بیرون
غالباً روال کار روابط عمومی‌ها به این ترتیب است که ارتباطات درون‌بخشی آنان از بیرون به درون گردش دارد، در حالی که نهاد روابط عمومی در دولت مدعی شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی سریع، باید نمونه منحصر به فردی از گردش ارتباطات از درون به بیرون را ارائه دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غالباً روال کار روابط عمومی‌ها به این ترتیب است که ارتباطات درون‌بخشی آنان از بیرون به درون گردش دارد، در حالی که نهاد روابط عمومی در دولت مدعی شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی سریع، باید نمونه منحصر به فردی از گردش ارتباطات از درون به بیرون را ارائه دهد.

استان اصفهان به لحاظ برخورداری از نیروی انسانی کار آمد و شایسته، بالا بودن حس مشارکت‌پذیری مردم در امور مختلف و حساس مملکت و بهره‌مندی از موقعیت جغرافیایی و اقلیمی بالقوه و ... از جمله استان‌های سرآمد است و بدین جهت مدیرانی نیز که برای این حوزه‌های مختلف در ادارات و سازمان‌ها و ارگان‌های این استان به ویژه (شرکتی که در نوک پیکان آی تی) است انتخاب و گزینش می‌شوند، باید دارای ویژگی‌های خاصی از جمله برتر، اثربخش، توانا و لایق باشند و از تمامی توانمندی‌های خود و استان برای مهیاسازی رشد و توسعه ملی بهره کافی و وافر ببرند.

مدیرانی که با سیاست روزمره‌مداری و نزدیک‌بینی خود باعث منفعل کردن سازمان‌ها و شرکت‌ها شده و احساس بی‌انگیزگی در مجموعه خود به وجود بیاورند نمی‌توانند برای استانی که مردم همیشه در صحنه‌اش سرآمد کشور هستند، اثربخش باشند.

در همین راستا هم روابط عمومی‌ها بهتر است به حفظ تفاهم از کسب تفاهم اهمیت بیشتری دهند و مسأله درون‌سازمانی را مورد توجه قرار داده و از هزینه‌های تبلیغاتی و مراسم بی‌محتوا و کم‌اثر پرهیز کرده و استفاده از نیروی انسانی کارآمد موجود را سرلوحه کارشان قرار دهند.

غالباً روال کار روابط عمومی‌ها، به ویژه در استان اصفهان، هر چقدر هم در وادی علم و قدرت سیر کنند به این ترتیب است که ارتباطات درون‌بخشی آنان از بیرون به درون گردش دارد، در حالی که نهاد روابط عمومی در دولت مدعی شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی سریع، باید نمونه منحصر بفردی از گردش ارتباطات از درون به بیرون را ارائه دهد.

وقتی یک روابط عمومی‌ای چند سؤال را که دانستن حق مردم است بعد از 25 روز نمی‌تواند پاسخگو باشد، قطعاً گیرندگان و مخاطبان جوابشان را از جای دیگر می‌گیرند و این برای استان و شرکت بزرگی که دایه ارتباطات را یدک می‌کشد زیبنده نخواهد بود.

پایان سخن آن‌که اگر انتقال کارها به افکار عمومی انجام نشود، روابط عمومی کار نکرده است.

سایه سنگ بر آیینه خورشید چرا؟ خودمانیم، بگو این همه تردید چرا؟

بهمن توکلی‌فرد

خبرگزاری فارس

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  ایجاد بینش مشتری


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد