درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 23:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32297صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 دی 1396 - 19:15
کار در روابط عمومی بعنوان مشاغل سخت محسوب می شود
معاون رسانه ای مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: استرس های کار در حوزه روابط عمومی بسیار بالاست و کار در این حوزه بعنوان مشاغل سخت محسوب می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون رسانه ای مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: استرس های کار در حوزه روابط عمومی بسیار بالاست و کار در این حوزه بعنوان مشاغل سخت محسوب می شود.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، شهاب سیدمحسنی در گردهمایی سراسری مسئولین روابط عمومی های امو عشایر کشور اظهار داشت: کار در روابط عمومی زمان نمی شناسد و بصورت شبانه روزی است و فعالیت های آن در چارچوب های اداری نمی گنجد.

وی افزود: امروزه بخش مهمی از اطلاع رسانی بصورت آنلاین انجام می شود و روابط عمومی ها دیگر نمی توانند منتظر این باشند که با نامه نگاری و بروکراسی اداری اطلاعات در اختیار آنان قرار گیرد.

سیدمحسنی با اشاره به اینکه کارکنان روابط عمومی باید آگاهی زیادی از مسائل جامعه و سازمان خود داشته باشند، تاکید کرد: روابط عمومی ها باید از سیاست ها و برنامه های سازمان مطبوع خود با خبر باشند تا بر اساس آن تولید خبر و اطلاع رسانی کنند و مدیران را نیز ترغیب به مصاحبه در خصوص آن سیاست ها و برنامه ها کنند.

معاون رسانه ای مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و اطلاع یابی دو وظیفه محوری در روابط عمومی است، اظهار داشت: امروزه در دنیا اطلاع یابی مهم تر از اطلاع رسانی قلمداد می شود اما در ایران روابط عمومی ها بیشتر نقش اطلاع رسانی دارند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها در کشور ما در تولید محتوا ضعیف هستند، ابراز داشت: در حوزه عشایر یکی از راه های تولید محتوا برگزاری تورهای رسانه ای است تا پس از کسب اطلاعات میدانی از زندگی و مسائل و مشکلات عشایر کار اطلاع رسانی و تبلیغات رسانه ای انجام گیرد.

سیدمحسنی ادامه داد: جامعه عشایری ویژگی های خاصی دارند که یکی از این ویژگی ها جاذبه های بصری زندگی آنان است که در تعیین سیاست های اطلاع رسانی باید بیشتر روی آن کار شود.

معاون رسانه ای مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی افزود: گردشگری عشایر موضوعی است که روابط عمومی ها می توانند از آن بهره برداری رسانه ای لازم را انجام دهند.

وی ابراز داشت: مخاطب اصلی در سازمان امور عشایر و واحدهای استانی جامعه عشایری است لذا باید بدانیم چه نوع پیامی را با چه زبان و ابزاری ارسال کنیم تا عشایر بتوانند آن را دریافت و رمزگشایی کنند.

سیدمحسنی افزود: اینکه بدانیم عشایر از چه رسانه ای بیشتر استفاده می کنند بسیار مهم است تا متناسب با آن رسانه برقراری ارتباط و اطلاع رسانی لازم انجام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد