درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:19   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32012صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 20 آذر 1396 - 16:05
رییس دفتر رییس‌جمهوری: روابط عمومی‌ها باید تغییر نگرش دهند
رییس دفتر رییس‌جمهوری با انتقاد از نگاه غیر روزآمد و عملکرد برخی روابط عمومی‌های دولتی، اظهار کرد: امروز روابط عمومی‌ها احساس می‌کنند که می‌توانند مانند رسانه ها عمل کنند و حتی خود را رقیب خبرگزاری‌ها می‌دانند؛ حال آنکه روابط عمومی نباید جای رسانه بنشیند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس دفتر رییس‌جمهوری با انتقاد از نگاه غیر روزآمد و عملکرد برخی روابط عمومی‌های دولتی، اظهار کرد: امروز روابط عمومی‌ها احساس می‌کنند که می‌توانند مانند رسانه ها عمل کنند و حتی خود را رقیب خبرگزاری‌ها می‌دانند؛ حال آنکه روابط عمومی نباید جای رسانه بنشیند.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، محمود واعظی در جریان بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در جلسه‌ای که با حضور رییس جهاد دانشگاهی و مدیران این خبرگزاری برگزار شد، با اشاره به حضور پررنگ شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی و تاثیرگذاری آنها در جامعه، اظهار کرد: امروز شبکه‌های اجتماعی به رقیب جدی برای همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها تبدیل شده‌اند؛ چرا که برای هر فردی با تلفن همراه خود و از طریق فضای مجازی و برنامه های ارتباطی مختلفی که در اختیار دارد، به سادگی امکان دسترسی و انتقال اطلاعات فراهم است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش جاذبه کار رسانه‌ها در جامعه، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند تا از فناوری‌های نوین به خوبی استفاده نمایند. همچنین کارمندان خود را نیز به گونه‌ای آموزش دهند تا از تجربیات گذشته خود برای ایجاد جاذبه برای مخاطبان استفاده نمایند.

 

#محض یادآوری: #آقای رییس گویا فراموش کرده اند که #متولی روابط عمومی دولتی خود ایشان هستند. بهتر نیست به جای #انتقاد از خود و بقول معرف خودزنی پالایشی در زیر مجموعه ناکارامد خود ایشان صورت گیرد. چهار سال آزمون و خطا کافی نیست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد