درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:13   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32012صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 20 آذر 1396 - 15:29
رییس دفتر رییس‌جمهوری: روابط عمومی‌ها باید تغییر نگرش دهند
رییس دفتر رییس‌جمهوری با انتقاد از نگاه غیر روزآمد و عملکرد برخی روابط عمومی‌های دولتی، اظهار کرد: امروز روابط عمومی‌ها احساس می‌کنند که می‌توانند مانند رسانه ها عمل کنند و حتی خود را رقیب خبرگزاری‌ها می‌دانند؛ حال آنکه روابط عمومی نباید جای رسانه بنشیند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس دفتر رییس‌جمهوری با انتقاد از نگاه غیر روزآمد و عملکرد برخی روابط عمومی‌های دولتی، اظهار کرد: امروز روابط عمومی‌ها احساس می‌کنند که می‌توانند مانند رسانه ها عمل کنند و حتی خود را رقیب خبرگزاری‌ها می‌دانند؛ حال آنکه روابط عمومی نباید جای رسانه بنشیند.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، محمود واعظی در جریان بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در جلسه‌ای که با حضور رییس جهاد دانشگاهی و مدیران این خبرگزاری برگزار شد، با اشاره به حضور پررنگ شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی و تاثیرگذاری آنها در جامعه، اظهار کرد: امروز شبکه‌های اجتماعی به رقیب جدی برای همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها تبدیل شده‌اند؛ چرا که برای هر فردی با تلفن همراه خود و از طریق فضای مجازی و برنامه های ارتباطی مختلفی که در اختیار دارد، به سادگی امکان دسترسی و انتقال اطلاعات فراهم است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش جاذبه کار رسانه‌ها در جامعه، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید تلاش کنند تا از فناوری‌های نوین به خوبی استفاده نمایند. همچنین کارمندان خود را نیز به گونه‌ای آموزش دهند تا از تجربیات گذشته خود برای ایجاد جاذبه برای مخاطبان استفاده نمایند.

 

#محض یادآوری: #آقای رییس گویا فراموش کرده اند که #متولی روابط عمومی دولتی خود ایشان هستند. بهتر نیست به جای #انتقاد از خود و بقول معرف خودزنی پالایشی در زیر مجموعه ناکارامد خود ایشان صورت گیرد. چهار سال آزمون و خطا کافی نیست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد