درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 14:00   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31154صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهپنجشنبه، 9 شهریور 1396 - 19:12
مدیرعامل بانک رفاه: مهمترین ریسک نظام بانکی ریسک اعتباری است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک رفاه گفت: در نظام بانکی، ریسک اعتباری مهم ترین ریسک است و باید به صورت مستمر رصد و پایش شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک رفاه گفت: در نظام بانکی، ریسک اعتباری مهم ترین ریسک است و باید به صورت مستمر رصد و پایش شود.


به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، دکتر محمدعلی سهمانی در دومین روز از همایش بانکداری اسلامی ضمن ارائه مقاله مشترک ریسک اعتباری و امتیاز دهی با بیداری مدیر امور نظارت این بانک، گفت: ریسک در نظام بانکی طبقه بندی‌های مختلفی دارد، اما ریسک اعتباری از حساسیت و اهمیت بالایی بسیار بالایی برخوردار است.


وی با بیان اینکه بانک ها برای آنکه بتوانند ریسک اعتباری خود را کنترل کنند باید به اطلاعات جامع و کاملی از مشتریان دسترسی داشته باشند، افزود: بانک هایی که در جمع آوری اطلاعات از مشتریان خود موفق عمل کرده اند، مدیریت ریسک بهتری نیز داشته اند.


دکتر سهمانی در ادامه ضمن تشریح تکنیک های اعتباری و امتیاز دهی، گفت: فعالیت های اعتباری در یک لحظه صورت نمی گیرد و مستلزم فرایندهای مختلفی است؛ امتیاز دهی اعتباری هم با این فرایندها منطبق است.


مدیرعامل تصمیم گیری سریع و تسریع در انجام فرایندها را از جمله نتایج و مزایای امتیاز دهی اعتباری عنوان کرد و اظهار داشت: بانک هایی که از این ابزار استفاده می کنند در تصمیم گیری های خود بسیار چابک تر عمل می کنند.


دکتر سهمانی در ادامه با اشاره به اینکه در بانکداری نوین مدیریت ریسک یکی از الزامات بانکداری است، خاطر نشان ساخت: نظام مدیریت ریسک یکی از اصول نظام حاکمیت شرکتی مورد تأکید نهادهای نظارتی است. قوانین و مقررات بانک مرکزی ج.ا.ا نیز بر این مورد تأکید ویژه دارد.


مدیرعامل بانک رفاه همچنین بر ضرورت توجه مدیران عالی بر این حوزه تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: باتوجه به ریسک های مترتب بر نظام بانکی، ضرورت توسعه بیش از پیش نظام کنترل و مدیریت ریسک مدنظر است.


وی در ادامه با معرفی طبقه بندی های ریسک به مالی و غیر مالی، افزود: ریسک های مالی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که شامل ریسک اعتباری، نقدینگی، ارزی، بازار و …است. اما درجه اهمیت ریسک اعتباری از سایر ریسک ها بیشتر است.


دکتر سهمانی در ادامه با تشریح مفاهیم و تکنیک های ریسک اعتباری، اظهار داشت: ریسک اعتباری تا حد بسیار بالایی تابع ساختار مالی بنگاه مالی است. اگر ساختارهای مالی بنگاه های پولی و مالی نظیر بانک ها توسعه یافته باشد، احتمال نکول اعتبارات پرداخت شده تا حد بسیاری کاهش می یابد.


وی افزایش تعداد مشتریان، ورشکستگی بنگاه ها، محصولات تلفیقی بنگاه ها و حاشیه سود پایین بنگاه ها را از جمله عوامل اثر گذار بر ریسک اعتباری دانست و افزود: باوجود فواید بسیار کاربردی امتیازدهی اعتباری، این شیوه نمی تواند عامل بازدارنده زیان بانک ها باشد، این عامل صرفاً می تواند پیش بینی کننده نتایج مطلوب در بانک ها باشد.


دکتر سهمانی همچنین برخی از کارکردهای شیوه امتیازدهی اعتباری را تشریح کرد و گفت: تمرکز بر تعهد زمانی، تشخیص مشتریان خوب از بد و افزایش احتمال سودآوری از جمله مهم ترین کارکردهای امتیازدهی اعتباری است.


دکتر سهمانی پس از ارائه این مقاله در جایگاه پنل پرسش و پاسخ نیز به ابهامات و سوالات مربوطه پاسخ گفت.


گفتنی است بانک رفاه در بیست و هشتمین دوره کنفرانس بانکداری اسلامی حضور فعال و پررنگ ایفا کرد و به عنوان حامی سطح یک در این همایش حضور داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد