درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 17:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30535صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 3 مرداد 1396 - 09:55
رسانه های اجتماعی نباید توسط کارکنان جوان مدیریت شوند
چند سال پیش شرکت ها به کسانی که زیر 25 سال داشتند برای درک کانال ها نیاز داشته باشند، اما اکنون که کانال های رسانه های اجتماعی در اکثر شرکت ها به خوبی درک شده است، آیا زمان آن نیست که اطمینان حاصل شود که این کانال ها توسط کارکنان بالغ مدیریت شوند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چند سال پیش، سیستم عامل های اجتماعی سازمانی توسط افراد زیر 25 سال اداره می شد، زیرا تنها کسانی بودند که واقعا این سیستم عامل ها را درک کرده بودند. این ممکن است درست باشد، با این حال، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تکامل پیدا کرده اند و بنابراین مخاطبان مورد نظر خود را دارند.

 

شاید چند سال پیش شرکت ها به کسانی که زیر 25 سال داشتند برای درک کانال ها نیاز داشته باشند، اما اکنون که کانال های رسانه های اجتماعی در اکثر شرکت ها به خوبی درک شده است، آیا زمان آن نیست که اطمینان حاصل شود که این کانال ها توسط کارکنان بالغ مدیریت شوند؟

یافته های تحقیقات متعدد نشان می دهد که در مواجهه با بحران، بسیاری از افراد زیر 25 سال بیشتر به احتمال زیاد واکنش نشان می دهند و ممکن است در خصوص نام تجاری که نماینده آن هستند، کاملا آگاه نباشند. سوال واقعی این است که اکثر افراد زیر 25 سال، چشم انداز اجتماعی-اقتصادی و سیاسی را درک می کنند و می دانند چگونه می توانند بدون آسیب رساندن اعتبار نام تجاری موفق شوند.

بله، بعضی از افراد زیر 25 سال بالغ هستند و بیشتر در مورد رسانه های اجتماعی می دانند که بیشتر ما می توانیم رویای آن را داشته باشیم، اما نکته این است که افراد زیر 25 سال دیگر نباید به عنوان یک مدیر رسانه اجتماعی بکار گرفته شوند.

بنابراین سازمانها باید اطمینان حاصل کنند که هر کسی که حساب رسانه های اجتماعی خود را مدیریت می کند، بخشی از تیم روابط عمومی است و یا با آنها همکاری می کند...

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد