شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- چند سال پيش، سيستم عامل هاي اجتماعي سازماني توسط افراد زير 25 سال اداره مي شد، زيرا تنها كساني بودند كه واقعا اين سيستم عامل ها را درك كرده بودند. اين ممكن است درست باشد، با اين حال، سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي تكامل پيدا كرده اند و بنابراين مخاطبان مورد نظر خود را دارند.
شايد چند سال پيش شركت ها به كساني كه زير 25 سال داشتند براي درك كانال ها نياز داشته باشند، اما اكنون كه كانال هاي رسانه هاي اجتماعي در اكثر شركت ها به خوبي درك شده است، آيا زمان آن نيست كه اطمينان حاصل شود كه اين كانال ها توسط كاركنان بالغ مديريت شوند؟
يافته هاي تحقيقات متعدد نشان مي دهد كه در مواجهه با بحران، بسياري از افراد زير 25 سال بيشتر به احتمال زياد واكنش نشان مي دهند و ممكن است در خصوص نام تجاري كه نماينده آن هستند، كاملا آگاه نباشند. سوال واقعي اين است كه اكثر افراد زير 25 سال، چشم انداز اجتماعي-اقتصادي و سياسي را درك مي كنند و مي دانند چگونه مي توانند بدون آسيب رساندن اعتبار نام تجاري موفق شوند.
بله، بعضي از افراد زير 25 سال بالغ هستند و بيشتر در مورد رسانه هاي اجتماعي مي دانند كه بيشتر ما مي توانيم روياي آن را داشته باشيم، اما نكته اين است كه افراد زير 25 سال ديگر نبايد به عنوان يك مدير رسانه اجتماعي بكار گرفته شوند.
بنابراين سازمانها بايد اطمينان حاصل كنند كه هر كسي كه حساب رسانه هاي اجتماعي خود را مديريت مي كند، بخشي از تيم روابط عمومي است و يا با آنها همكاري مي كند...
منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)