درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:00   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30535صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 3 مرداد 1396 - 14:25
رسانه های اجتماعی نباید توسط کارکنان جوان مدیریت شوند
چند سال پیش شرکت ها به کسانی که زیر 25 سال داشتند برای درک کانال ها نیاز داشته باشند، اما اکنون که کانال های رسانه های اجتماعی در اکثر شرکت ها به خوبی درک شده است، آیا زمان آن نیست که اطمینان حاصل شود که این کانال ها توسط کارکنان بالغ مدیریت شوند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چند سال پیش، سیستم عامل های اجتماعی سازمانی توسط افراد زیر 25 سال اداره می شد، زیرا تنها کسانی بودند که واقعا این سیستم عامل ها را درک کرده بودند. این ممکن است درست باشد، با این حال، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تکامل پیدا کرده اند و بنابراین مخاطبان مورد نظر خود را دارند.

 

شاید چند سال پیش شرکت ها به کسانی که زیر 25 سال داشتند برای درک کانال ها نیاز داشته باشند، اما اکنون که کانال های رسانه های اجتماعی در اکثر شرکت ها به خوبی درک شده است، آیا زمان آن نیست که اطمینان حاصل شود که این کانال ها توسط کارکنان بالغ مدیریت شوند؟

یافته های تحقیقات متعدد نشان می دهد که در مواجهه با بحران، بسیاری از افراد زیر 25 سال بیشتر به احتمال زیاد واکنش نشان می دهند و ممکن است در خصوص نام تجاری که نماینده آن هستند، کاملا آگاه نباشند. سوال واقعی این است که اکثر افراد زیر 25 سال، چشم انداز اجتماعی-اقتصادی و سیاسی را درک می کنند و می دانند چگونه می توانند بدون آسیب رساندن اعتبار نام تجاری موفق شوند.

بله، بعضی از افراد زیر 25 سال بالغ هستند و بیشتر در مورد رسانه های اجتماعی می دانند که بیشتر ما می توانیم رویای آن را داشته باشیم، اما نکته این است که افراد زیر 25 سال دیگر نباید به عنوان یک مدیر رسانه اجتماعی بکار گرفته شوند.

بنابراین سازمانها باید اطمینان حاصل کنند که هر کسی که حساب رسانه های اجتماعی خود را مدیریت می کند، بخشی از تیم روابط عمومی است و یا با آنها همکاری می کند...

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد