درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 30535صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 3 مرداد 1396 - 13:49
رسانه های اجتماعی نباید توسط کارکنان جوان مدیریت شوند
چند سال پیش شرکت ها به کسانی که زیر 25 سال داشتند برای درک کانال ها نیاز داشته باشند، اما اکنون که کانال های رسانه های اجتماعی در اکثر شرکت ها به خوبی درک شده است، آیا زمان آن نیست که اطمینان حاصل شود که این کانال ها توسط کارکنان بالغ مدیریت شوند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چند سال پیش، سیستم عامل های اجتماعی سازمانی توسط افراد زیر 25 سال اداره می شد، زیرا تنها کسانی بودند که واقعا این سیستم عامل ها را درک کرده بودند. این ممکن است درست باشد، با این حال، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تکامل پیدا کرده اند و بنابراین مخاطبان مورد نظر خود را دارند.

 

شاید چند سال پیش شرکت ها به کسانی که زیر 25 سال داشتند برای درک کانال ها نیاز داشته باشند، اما اکنون که کانال های رسانه های اجتماعی در اکثر شرکت ها به خوبی درک شده است، آیا زمان آن نیست که اطمینان حاصل شود که این کانال ها توسط کارکنان بالغ مدیریت شوند؟

یافته های تحقیقات متعدد نشان می دهد که در مواجهه با بحران، بسیاری از افراد زیر 25 سال بیشتر به احتمال زیاد واکنش نشان می دهند و ممکن است در خصوص نام تجاری که نماینده آن هستند، کاملا آگاه نباشند. سوال واقعی این است که اکثر افراد زیر 25 سال، چشم انداز اجتماعی-اقتصادی و سیاسی را درک می کنند و می دانند چگونه می توانند بدون آسیب رساندن اعتبار نام تجاری موفق شوند.

بله، بعضی از افراد زیر 25 سال بالغ هستند و بیشتر در مورد رسانه های اجتماعی می دانند که بیشتر ما می توانیم رویای آن را داشته باشیم، اما نکته این است که افراد زیر 25 سال دیگر نباید به عنوان یک مدیر رسانه اجتماعی بکار گرفته شوند.

بنابراین سازمانها باید اطمینان حاصل کنند که هر کسی که حساب رسانه های اجتماعی خود را مدیریت می کند، بخشی از تیم روابط عمومی است و یا با آنها همکاری می کند...

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد