درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29070صفحه نخست » سه شنبه، 29 فروردین 1396 - 09:18
ناکامی گوگل، اوبر و آمازون در فتح بازار آنلاین روسیه
در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان این شرکت‌های فناوری آمریکایی هستند که سهم اعظم بازار را در اختیار دارند، شرایط در روسیه کاملا متفاوت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان این شرکت‌های فناوری آمریکایی هستند که سهم اعظم بازار را در اختیار دارند، شرایط در روسیه کاملا متفاوت است. در روسیه شرکت یاندکس 64 درصد از کل بازار جست‌وجوی اینترنتی را در اختیار دارد و گوگل را به حاشیه رانده است. این شرکت همچنین توانسته 61 درصد از کل بازار تبلیغات آنلاین کشور روسیه را از آن خود کند و درآمد سرشاری به جیب بزند. یاندکس خدمات فروش آنلاین موسوم به Yandex.Market هم ارائه می‌کند که ماهانه 19 میلیون نفر کاربر دارد و مدتی است ارائه خدمات تاکسی‌یابی آنلاین به نام Yandex.Taxi را هم آغاز کرده که 60 درصد از کل موارد جابه‌جایی با تاکسی در مسکو را به خود اختصاص داده است. اگرچه بسیاری از شرکت‌های آمریکایی تلاش می‌کنند تا سهمی از بازار فناوری پررونق روسیه را از آن خود کنند، اما این تلاش‌ها چندان مثمرثمر نبوده است.

 

یاندکس کار خود را از سال 1997 یعنی یک سال قبل از تاسیس گوگل آغاز کرده و Arkady Volozh موسس و مدیرعامل یاندکس راز این موفقیت را رویکردی متفاوت به کسب و کار می‌داند که آن را با واژه تبدیل این شرکت به یک شرکت بین‌محلی توصیف می‌کند. موسس 53 ساله یاندکس هرگونه رابطه نزدیک با دولت روسیه را رد کرده و می‌گوید این مساله عامل موفقیت او نیست و وی با عرضه خدماتی که کاربران به آنها نیازمندند به موفقیت رسیده است. البته وی کاهش رابطه روسیه با کشورهای غربی را نیز در موفقیت خود تاثیرگذار می‌داند. یاندکس در سال 2011 سهام خود را در بازار بورس نیویورک عرضه کرد و از این طریق 3/ 1 میلیارد دلار به جیب زد که از زمان عرضه سهام گوگل در سال 2004 به این‌سو بی‌سابقه بود. این شرکت از سال 2014 در بازار بورس مسکو و سپس در بازار سهام کشورهای چین، فرانسه، آلمان، هلند، سوئیس و ترکیه حضور یافته است. این حضور بین‌المللی نیز باعث شده این شرکت از نوسانات بازار روسیه در امان بماند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4023

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد