درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:50   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29070صفحه نخست » سه شنبه، 29 فروردین 1396 - 09:54
ناکامی گوگل، اوبر و آمازون در فتح بازار آنلاین روسیه
در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان این شرکت‌های فناوری آمریکایی هستند که سهم اعظم بازار را در اختیار دارند، شرایط در روسیه کاملا متفاوت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان این شرکت‌های فناوری آمریکایی هستند که سهم اعظم بازار را در اختیار دارند، شرایط در روسیه کاملا متفاوت است. در روسیه شرکت یاندکس 64 درصد از کل بازار جست‌وجوی اینترنتی را در اختیار دارد و گوگل را به حاشیه رانده است. این شرکت همچنین توانسته 61 درصد از کل بازار تبلیغات آنلاین کشور روسیه را از آن خود کند و درآمد سرشاری به جیب بزند. یاندکس خدمات فروش آنلاین موسوم به Yandex.Market هم ارائه می‌کند که ماهانه 19 میلیون نفر کاربر دارد و مدتی است ارائه خدمات تاکسی‌یابی آنلاین به نام Yandex.Taxi را هم آغاز کرده که 60 درصد از کل موارد جابه‌جایی با تاکسی در مسکو را به خود اختصاص داده است. اگرچه بسیاری از شرکت‌های آمریکایی تلاش می‌کنند تا سهمی از بازار فناوری پررونق روسیه را از آن خود کنند، اما این تلاش‌ها چندان مثمرثمر نبوده است.

 

یاندکس کار خود را از سال 1997 یعنی یک سال قبل از تاسیس گوگل آغاز کرده و Arkady Volozh موسس و مدیرعامل یاندکس راز این موفقیت را رویکردی متفاوت به کسب و کار می‌داند که آن را با واژه تبدیل این شرکت به یک شرکت بین‌محلی توصیف می‌کند. موسس 53 ساله یاندکس هرگونه رابطه نزدیک با دولت روسیه را رد کرده و می‌گوید این مساله عامل موفقیت او نیست و وی با عرضه خدماتی که کاربران به آنها نیازمندند به موفقیت رسیده است. البته وی کاهش رابطه روسیه با کشورهای غربی را نیز در موفقیت خود تاثیرگذار می‌داند. یاندکس در سال 2011 سهام خود را در بازار بورس نیویورک عرضه کرد و از این طریق 3/ 1 میلیارد دلار به جیب زد که از زمان عرضه سهام گوگل در سال 2004 به این‌سو بی‌سابقه بود. این شرکت از سال 2014 در بازار بورس مسکو و سپس در بازار سهام کشورهای چین، فرانسه، آلمان، هلند، سوئیس و ترکیه حضور یافته است. این حضور بین‌المللی نیز باعث شده این شرکت از نوسانات بازار روسیه در امان بماند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4023

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد