درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 25 خرداد 1403 - 03:24   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29070صفحه نخست » سه شنبه، 29 فروردین 1396 - 09:18
ناکامی گوگل، اوبر و آمازون در فتح بازار آنلاین روسیه
در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان این شرکت‌های فناوری آمریکایی هستند که سهم اعظم بازار را در اختیار دارند، شرایط در روسیه کاملا متفاوت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان این شرکت‌های فناوری آمریکایی هستند که سهم اعظم بازار را در اختیار دارند، شرایط در روسیه کاملا متفاوت است. در روسیه شرکت یاندکس 64 درصد از کل بازار جست‌وجوی اینترنتی را در اختیار دارد و گوگل را به حاشیه رانده است. این شرکت همچنین توانسته 61 درصد از کل بازار تبلیغات آنلاین کشور روسیه را از آن خود کند و درآمد سرشاری به جیب بزند. یاندکس خدمات فروش آنلاین موسوم به Yandex.Market هم ارائه می‌کند که ماهانه 19 میلیون نفر کاربر دارد و مدتی است ارائه خدمات تاکسی‌یابی آنلاین به نام Yandex.Taxi را هم آغاز کرده که 60 درصد از کل موارد جابه‌جایی با تاکسی در مسکو را به خود اختصاص داده است. اگرچه بسیاری از شرکت‌های آمریکایی تلاش می‌کنند تا سهمی از بازار فناوری پررونق روسیه را از آن خود کنند، اما این تلاش‌ها چندان مثمرثمر نبوده است.

 

یاندکس کار خود را از سال 1997 یعنی یک سال قبل از تاسیس گوگل آغاز کرده و Arkady Volozh موسس و مدیرعامل یاندکس راز این موفقیت را رویکردی متفاوت به کسب و کار می‌داند که آن را با واژه تبدیل این شرکت به یک شرکت بین‌محلی توصیف می‌کند. موسس 53 ساله یاندکس هرگونه رابطه نزدیک با دولت روسیه را رد کرده و می‌گوید این مساله عامل موفقیت او نیست و وی با عرضه خدماتی که کاربران به آنها نیازمندند به موفقیت رسیده است. البته وی کاهش رابطه روسیه با کشورهای غربی را نیز در موفقیت خود تاثیرگذار می‌داند. یاندکس در سال 2011 سهام خود را در بازار بورس نیویورک عرضه کرد و از این طریق 3/ 1 میلیارد دلار به جیب زد که از زمان عرضه سهام گوگل در سال 2004 به این‌سو بی‌سابقه بود. این شرکت از سال 2014 در بازار بورس مسکو و سپس در بازار سهام کشورهای چین، فرانسه، آلمان، هلند، سوئیس و ترکیه حضور یافته است. این حضور بین‌المللی نیز باعث شده این شرکت از نوسانات بازار روسیه در امان بماند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4023

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد