درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 13:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29048صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 فروردین 1396 - 23:20
فرماندار شهرستان قروه:
روابط عمومی ها مشاوران افکار عمومی در انتخابات هستند
فرماندار قروه با تأکید بر آگاه سازی جامعه در راستای شفافیت اطلاع رسانی، گفت: روابط عمومی ها مشاوران و راهنمایان افکارعمومی برای مدیریتی صحیح در انتخابات و ایجاد روحیه نشاط هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرویز کولانی صبح امروز دوشنبه در دومین نشست تخصصی با روابط عمومی های شهرستان قروه با محوریت آگاه سازی انتخابات، اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی روابط عمومی ها ضعف در اطلاع رسانی و بیان عملکردها به مردم در راستای شفافیت سازی است.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات و نقش روابط عمومی ها در این برهه حساس، افزود: انتخابات به عنوان آبروی نظام آن چنان اهمیتی دارد که زیر نظر نگاه دوست و دشمن رصد می شود و در این میان دشمنان هر کدام به شیوه های مختلف به دنبال از رونق انداختن این صحنه حیاتی در جامعه هستند.

به گفته کولانی باید در محور انتخابات دقت نظر داشته و واقعیت ها همان طور که هست به اطلاع مردم رسانده شود که یکی از منابع اطلاع رسانی در این مورد روابط عمومی ها هستند که می توانند با ارائه گزارش های عملکردی سازمان های خود افکار عمومی را نسبت به مسایل آگاه کنند.

وی تلاش برای مشارکت حداکثری مردم، سلامت در انتخابات با بی طرف بودن را مهم دانست و پیش زمینه این دو مؤلفه را فراهم کردن بستر اعتماد در جامعه عنوان کرد و خواستار دمیدن روحیه امید و نشاط میان مردم شد.    

 

منبع: خبرگزاری مهر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد