درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 23:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29048صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 فروردین 1396 - 11:56
فرماندار شهرستان قروه:
روابط عمومی ها مشاوران افکار عمومی در انتخابات هستند
فرماندار قروه با تأکید بر آگاه سازی جامعه در راستای شفافیت اطلاع رسانی، گفت: روابط عمومی ها مشاوران و راهنمایان افکارعمومی برای مدیریتی صحیح در انتخابات و ایجاد روحیه نشاط هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرویز کولانی صبح امروز دوشنبه در دومین نشست تخصصی با روابط عمومی های شهرستان قروه با محوریت آگاه سازی انتخابات، اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی روابط عمومی ها ضعف در اطلاع رسانی و بیان عملکردها به مردم در راستای شفافیت سازی است.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات و نقش روابط عمومی ها در این برهه حساس، افزود: انتخابات به عنوان آبروی نظام آن چنان اهمیتی دارد که زیر نظر نگاه دوست و دشمن رصد می شود و در این میان دشمنان هر کدام به شیوه های مختلف به دنبال از رونق انداختن این صحنه حیاتی در جامعه هستند.

به گفته کولانی باید در محور انتخابات دقت نظر داشته و واقعیت ها همان طور که هست به اطلاع مردم رسانده شود که یکی از منابع اطلاع رسانی در این مورد روابط عمومی ها هستند که می توانند با ارائه گزارش های عملکردی سازمان های خود افکار عمومی را نسبت به مسایل آگاه کنند.

وی تلاش برای مشارکت حداکثری مردم، سلامت در انتخابات با بی طرف بودن را مهم دانست و پیش زمینه این دو مؤلفه را فراهم کردن بستر اعتماد در جامعه عنوان کرد و خواستار دمیدن روحیه امید و نشاط میان مردم شد.    

 

منبع: خبرگزاری مهر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد