درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:03   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29048صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 فروردین 1396 - 12:32
فرماندار شهرستان قروه:
روابط عمومی ها مشاوران افکار عمومی در انتخابات هستند
فرماندار قروه با تأکید بر آگاه سازی جامعه در راستای شفافیت اطلاع رسانی، گفت: روابط عمومی ها مشاوران و راهنمایان افکارعمومی برای مدیریتی صحیح در انتخابات و ایجاد روحیه نشاط هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرویز کولانی صبح امروز دوشنبه در دومین نشست تخصصی با روابط عمومی های شهرستان قروه با محوریت آگاه سازی انتخابات، اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی روابط عمومی ها ضعف در اطلاع رسانی و بیان عملکردها به مردم در راستای شفافیت سازی است.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات و نقش روابط عمومی ها در این برهه حساس، افزود: انتخابات به عنوان آبروی نظام آن چنان اهمیتی دارد که زیر نظر نگاه دوست و دشمن رصد می شود و در این میان دشمنان هر کدام به شیوه های مختلف به دنبال از رونق انداختن این صحنه حیاتی در جامعه هستند.

به گفته کولانی باید در محور انتخابات دقت نظر داشته و واقعیت ها همان طور که هست به اطلاع مردم رسانده شود که یکی از منابع اطلاع رسانی در این مورد روابط عمومی ها هستند که می توانند با ارائه گزارش های عملکردی سازمان های خود افکار عمومی را نسبت به مسایل آگاه کنند.

وی تلاش برای مشارکت حداکثری مردم، سلامت در انتخابات با بی طرف بودن را مهم دانست و پیش زمینه این دو مؤلفه را فراهم کردن بستر اعتماد در جامعه عنوان کرد و خواستار دمیدن روحیه امید و نشاط میان مردم شد.    

 

منبع: خبرگزاری مهر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد