درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28615صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 18 اسفند 1395 - 22:44
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: فعالیت در روابط عمومی بدون عشق و شناخت معنا ندارد
روابط عمومی در سازمان تأمین اجتماعی پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی است و خوشحال هستیم که همکاران ما در حوزه روابط عمومی با مسائل تخصصی این سازمان آشنایی کافی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، کار در روابط عمومی را مجداهدانه و ایثارگرانه دانست و گفت: فعالیت در این واحد بدون عشق و شناخت معنا ندارد.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در همایش سراسری روسا و کارشناسان روابط عمومی های بیمه، درمان و شرکت های تابعه سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان "شبکه های اجتماعی و کارکردهای روابط عمومی" برگزار شد؛ اظهار داشت: روابط عمومی در سازمان تأمین اجتماعی پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی است و خوشحال هستیم که همکاران ما در حوزه روابط عمومی با مسائل تخصصی این سازمان آشنایی کافی دارند.

وی با تأکید بر اینکه همکاران روابط عمومی بایستی در جریان مسائل سازمان باشند، گفت: بدون شک حوزه ای که وظیفه اطلاع رسانی را در سازمان بر عهده دارد، بایستی از مسائل سازمان آگاهی کافی داشته باشد.

دکتر نوربخش با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی سازمانی اقتصادی و با کارکرد اجتماعی است، گفت: مهمترین تولید این سازمان ایجاد امنیت اجتماعی است و بدون تردید فعالیت و عملکرد این سازمان بایستی به نحوی باشد که منجر به ایجاد هیچگونه تشویش و دغدغه ای در بیمه شدگان نشود.

وی با بیان اینکه اتفاقات اواخر دولت گذشته امنیت خاطر جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی را مخدوش کرد، افزود: در آن دوره سازمان مقر بی امنیتی شد و از امنیت اجتماعی فاصله گرفت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بهبود و ارتقاء وجه این سازمان را از مهمترین اولویتها برشمرد و گفت: مهمترین هنر ما به عنوان کارگزاران نظام این است که مسائل و مشکلات به مردم منتقل نشود.

دکتر نوربخش ادامه داد: مردم در تمام صحنه ها در زمان انقلاب و دفاع مقدس و در تحریم های اقتصادی و هجمه های فرهنگی کار خود را در پشتیبانی از نظام انجام داده اند و این مردم مستحق آن نیستند که مشکلات مدیران به آنها بازگردد.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید قانون گرایی، برنامه محوری، پاکدستی و پاسخگویی به عنوان استراتژی مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی مطرح شده است، گفت: پاسخگویی مربوط به حوزه روابط عمومی است و سازمان باید همواره به افکار عمومی پاسخگو باشد.

دکتر نوربخش بر لزوم معرفی بیشتر سازمان تأمین اجتماعی به اقشار مختلف جامعه و همچنین مسئولین کشور تأکید کرد و گفت: تأمین اجتماعی آنگونه که باید در جامعه ما شناخته شده نیست و این واقعیت وجود دارد که حتی بسیاری از مسئولین نیز شناخت کافی از این سازمان وچالش های آن ندارند.

وی افزود: برای آشنایی بیشتر جامعه با تأمین اجتماعی، اقداماتی برای وارد شدن مفاهیم مربوط به بیمه و تأمین اجتماعی به کتابهای درسی انجام شده است، اظهار داشت: در کتاب معلومات اجتماعی مدارس حتی یک درس درباره بیمه اجتماعی و بیمه وجود ندارد و در دانشگاهها هم همینگونه است. در این حوزه کار باید صورت گیرد و اقداماتی نیز در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: وظیفه روابط عمومی این است که مخاطب شناسی کند و با بهره گیری از ابزار اطلاع رسانی مناسب برای برقراری ارتباط با جامعه هدف اقدام کند.

دکتر نوربخش با تأکید بر اینکه عملکرد روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی کاملا راضی کننده است، اظهار داشت: ماموریت های حوزه روابط عمومی در این سازمان به صورت مطلوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: روابط عمومی در سازمان تأمین اجتماعی و در فضای رسانه ای فعلی کاری بسیار کلیدی بر عهده دارد و امیدواریم با کاهش دغدغه های کاری همکاران این حوزه شاهد ارتقاء هر چه بیشتر فعالیت روابط عمومی سازمان باشیم.

دکتر نوربخش پس از پایان سخنرانی در این همایش با حضور در محوطه مجموعه فرهنگی ورزشی تأمین نهالی را به مناسبت روز درختکاری غرس کرد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد