درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28406صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 8 اسفند 1395 - 23:43
مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام با حضور در ایسنا:
اصحاب رسانه کمک کنند تا بین دانشگاه و جامعه ارتباط تنگاتنگ برقرار شود.
دلیل ناکارآمدی برخی روابط عمومی‌ها از زبان مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام/ اصحاب رسانه کمک کنند تا بین دانشگاه و جامعه ارتباط تنگاتنگ برقرار شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، از سال 1372 به‌عنوان کارمند روابط عمومی کار خود را دانشگاه ایلام آغاز کرده و سال 1384 کارشناس روابط عمومی شد و از سال 1389 تاکنون مدیر روابط عمومی بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی استان است و از سال 1393 تاکنون دبیر روابط عمومی‌های منطقه 5 دانشگاه‌های کشور است.

از دلایل محافظه‌کار شدن برخی روابط عمومی‌ها می‌گوید و معتقد است: دلیل این امر مدیران و روسای سازمان‌ها هستند.

«فرهاد فتاحی» با حضور در دفتر ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: روابط عمومی در سازمان‌ها نقش مهمی بر عهده دارند و مهم‌ترین اهدافش تأمین منافع سازمان در پیشبرد اهداف کلان و کسب رضایت مخاطبان با توجه به اهداف سازمان است.

وی با بیان اینکه با ابزارهای دنیای موجود کار روابط عمومی‌ها آسان‌تر شده و اهداف به‌راحتی محقق می‌شود، گفت: متأسفانه باوجوداین امکانات افراد متخصص و علاقه‌مند و خلاق در این حوزه بسیار کم هستند و این ضعف کاملاً مشهود است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام با بیان اینکه امروز روابط عمومی بسیاری از سازمان‌ها از عدم اهمیت دادن واقعی مدیران به این واحد رنج می‌برند، گفت: سازمان‌ها و در رأس آن مدیران باید به افراد مشغول در روابط عمومی اعتماد کنند و این اعتماد هم باید دوطرفه باشد و استقلال کارشناسان روابط عمومی کاملاً حفظ شود و مطمئناً حفظ این استقلال به نفع سازمان خواهد بود.

فتاحی گفت: یکی از ضرورت‌های روابط عمومی ضرورت ارتباط به‌موقع با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران است یعنی مدیران و کارشناسان روابط عمومی باید نه‌تنها پاسخگوی افکار عمومی باشند بلکه بدنه کارشناسی سازمان متبوع خود را به بهترین شکل به اصحاب رسانه وصل کنند و حتی برای اصحاب رسانه دغدغه ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: عدم خلاقیت و علاقه‌مندی متولیان روابط عمومی به این حرفه و عدم اعتماد مدیران به کارشناسان روابط عمومی مشکلاتی هستند که مانع نقش‌آفرینی درست واحدهای روابط عمومی شده و استرس این کار را برای شاغلان در این بخش بیشتر کرده است چون نوع نگاه برخی مدیران سازمان‌ها، کارشناس و مسئول این بخش را به نیرویی محافظه‌کار تبدیل کرده که نه توانایی جواب درست‌ودرمان به رسانه‌ها دارد و نه می‌تواند در مقابل مدیر خود از حق رسانه و افکار عمومی بگوید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام با بیان اینکه روابط عمومی ها در چند سال گذشته عملکرد مناسبی نداشته‌اند و از طرفی کمتر شاهد حضور آن‌ها در برنامه‌های آموزشی هستیم، گفت: باید ریشه‌ی این عدم حضور را شناسایی کرد و در این زمینه روابط عمومی استانداری باید در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پیش‌قدم شود تا بتوانند به بهترین شکل در این ایام نقش خود را ایفا کنند البته این تأکید به معنای مناسبتی عمل کردن روابط عمومی‌ها نیست و هر روز، روز روابط عمومی و افکار عمومی دغدغه‌مند است.

فتاحی با بیان اینکه دانشگاه ایلام در دولت تدبیر و امید جهش‌های قابل توجهی داشته و بخش روابط عمومی با نگاه مثبت رییس دانشگاه همگام با این توفیقات پیش رفته است، گفت: خوشبختانه روابط عمومی دانشگاه ایلام با انتخاب همکاران منطقه 5 به‌عنوان دبیر مناطق انتخاب‌شده و این منطقه هم جزء فعال‌ترین مناطق محسوب می‌شود و تاکنون دو کارگاه ارتباط با رسانه‌ها و یک کارگاه اقتصاد مقاومتی و رسانه با حضور دکتر بروجردی و دکتر فرقانی برگزار شده است.

وی گفت: امروز ارتباط خوبی بین اعضای هیئت‌علمی و مسئولان دانشگاه و تشکل‌های مختلف دانشگاهی با رسانه‌های استان برقرار است که بخشی از این ارتباط مطمئناً مرهون فعالیت روابط عمومی است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام ضمن تقدیر از تمام رسانه‌های استان از فعالان این حوزه خواست با نظرات و پیشنهادات خود مرکز آموزش عالی را یاری کنند تا ارتباط بین دانشگاه و جامعه برقرار و دانشگاه و عضو هیئت‌علمی به تافته‌ای جدا بافته از دانشگاه تبدیل نشود و دانشگاهیان ما برای حل مشکلات جامعه راهکار ارائه دهند و مطمئن باشند روابط عمومی دانشگاه این ارتباط را به‌خوبی برقرار خواهد کرد.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد