درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 21:33   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28015صفحه نخست » شنبه، 16 بهمن 1395 - 12:17
برند و برندسازی
برندها برای مشتری ارزش ایجاد می کنند، زیرا تلاش و ریسک خرید را کاهش می دهند و به این ترتیب مشوق تامین کنندگان برای سرمایه گذاری در کیفیت و نوآوری می شوند. برندسازی می تواند تجربه مشتری را هم از نظر زیبایی شناسی و هم روانشناسی تقویت کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، برندها برای مشتری ارزش ایجاد می کنند، زیرا تلاش و ریسک خرید را کاهش می دهند و به این ترتیب مشوق تامین کنندگان برای سرمایه گذاری در کیفیت و نوآوری می شوند. برندسازی می تواند تجربه مشتری را هم از نظر زیبایی شناسی و هم روانشناسی تقویت کند.

امروزه علاقه برندها و آگاهی از اهمیت آنها نسبت به 10 یا 20 سال پیش بیشتر شده است، اما هنوز عدم آگاهی و سوءتفاهم در بسیاری موارد وجود دارد. کتاب برند و برندسازی براساس دیدگاه های نخبگان برند سازی جهان تالیف و ترجمه آرش سلطانعلی یکی از کتاب هایی است که مخاطبان آن مدیران روشنفکری هستند که به دنبال درک بهتر از ارزش های اجتماعی و مالی برندها، بهترین روش های جاری در برندسازی و بعضی از مسائل نوظهور در باب این موضوع مهم، پیچیده و هیجان آورند. این کتاب به سه بخش تقسیم می شود که در بخش یک نگاهی به تاریخچه و تعریف برندها و اهمیت اجتماعی و مالی آنها دارد. همچنین بخش 2 برخی از مراحل عملی را در مدیریت برند بررسی می کند.

این بخش به نقش هویت بصری و کلامی برند در ارتباط با مخاطبان و حتی حیطه های پیچیده تر ارتباطات برند می پردازد. بخش سوم نیز آینده برندها را مدنظر قرار می دهد. در بخشی از این کتاب می خوانیم: «امروزه بیشتر مهارت های بازاریابی و برندسازی مربوط به ساخت ارزش ویژه برای محصولاتی است که ویژگی ها، قیمت، توزیع و در دسترس بودن آنها به واقع نزدیک به یکدیگر است. برندها امکان خرید با اطمینان را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند و نقشه راهی در میان تنوع گیج کننده محصولات در اختیار آنان قرار می دهند.

مشتری برای انتخاب سرویس دهنده خدمات ارتباطی خود نیازی به تخصص در حوزه ارتباطات از راه دور موبایل ندارد. نام برند، تعرفه و شیوه پرداخت تمام چیزی است که مشتری برای انتخاب به آن نیاز دارد.» این کتاب در 320 صفحه توسط انتشارات ایده خلاقیت به قیمت 28هزار تومان به چاپ رسیده است.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد