درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:12   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27762صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 3 بهمن 1395 - 08:01
گزارش بازار جهانی در ارتباط با تبلیغات، روابط عمومی، و خدمات مرتبط، برای سال 2017
ایالات متحده آمریکا با سهم 20 درصدی خود از بازار سال 2016 که معادل 90 میلیارد دلار می باشد، بزرگ ترین بازار در زمینه صنعت تبلیغات، روابط عمومی و خدمات وابسته در سال 2016 بود. ژاپن در این لیست در جایگاه دوم قرار دارد، با سهمی در حدود 10 درصد از بازار و رقمی معادل 60 میلیارد دلار.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازار تبلیغات، روابط عمومی، و خدمات وابسته سبب تشکیل موسساتی شده است که ارائه دهنده خدمات در زمینه برنامه ریزی، توسعه، ساخت و مدیریت تبلیغات و فعالیت های تبلیغاتی می باشند.


به گزارش گروه ترجمه شارا از لندن به نقل از پی آر نیوز (2017/PRNewswire)، ایالات متحده آمریکا با سهم 20 درصدی خود از بازار سال 2016 که معادل 90 میلیارد دلار می باشد، بزرگ ترین بازار در زمینه صنعت تبلیغات، روابط عمومی و خدمات وابسته در سال 2016 بود. ژاپن در این لیست در جایگاه دوم قرار دارد، با سهمی در حدود 10 درصد از بازار و رقمی معادل 60 میلیارد دلار. چین با سهم 10 درصدی و رقمی معادل 40 میلیارد دلار، سومین بازار بزرگ در این ارتباط محسوب می شود. استرالیا با سهم 2 درصدی خود از بازار سال 2016، پایین ترین جایگاه را در بین کشورهای برجسته در زمینه تبلیغات، روابط عمومی و خدمات وابسته دارا می باشد. سایر کشورها در این ارتباط جمعا 25 درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص دادند. 


بر اساس این گزارش، با افزایش دیجیتالی شدن و پیشرفت در زمینه رسانه های اجتماعی، بازاریابی موتورهای جستجو، بازاریابی محتوا و فن آوری تجارت الکترونیک، موسسات تبلیغاتی و روابط عمومی نیز به سرعت در حال تغییر مسیر و حرکت به سمت استفاده از کمپین های دیجیتال می باشند.

 

به عنوان پیامد افزایش نفوذ اینترنت و کاربران گوشی های هوشمند، انتظار می رود که کمپین های بازاریابی محتوای آنلاین سه برابر موثر تر از کمپین های سنتی عمل کرده و کاهش هزینه 62 درصدی در این ارتباط اتفاق افتد. چنین کمپین های دیجیتالی در جهت رشد وب سایت رسانه های اجتماعی بر مبنای کاربر مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و پنترست، و دیگر پورتال های اینترنتی مانند گوگل و نت‌فلیکس هدف گذاری شده اند.

 

 علاوه بر این، این وب سایت ها به تجارت ها اجازه پیگیری و بررسی عملکرد و اثربخشی آن از طریق اطلاعات در زمان واقعی را می دهند. این مسئله به شرکت ها کمک می کند تا کمپین های روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی آینده خود را برنامه ریزی نمایند.

 

بر اساس گزارش گروه آلتیمتر، 78 درصد از شرکت های جهانی قصد تاسیس تیم های بازاریابی مستقل رسانه های اجتماعی خود را در سال 2016 داشته اند. این میزان در سال 2015، 71 درصد و در سال 2012، 67 درصد بوده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد