درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27226صفحه نخست » جهان روابط عمومیشنبه، 20 آذر 1395 - 03:30
2017 چه سالی برای روابط عمومی ها خواهد بود؟
2017 سالی خواهد بود که شرکت‌ها و سازمان ها نسبت به رویکرد خود در حوزه رسانه اجتماعی تجدید نظر می‌کنند،‌ در پیام‌های خود به روشنی مردم را فرامی‌خوانند و به عنوان سنجشی برای میزان موفقیت دست می‌یابند.
  

1. موبایل،‌ موبایل
 وب‌سایت‌های شرکت‌ها و سازمان ها باید قابل استفاده در ابزارهای گوناگون و دارای محتوای مربوط به موبایل باشند. باید اطلاعات مفید به هنگام حرکت در اختیار مخاطبان و مشتریان قرار گیرد.


2. تصویرسازی داده‌ها
 ارائه صفحات گسترده و نکته به نکته دیگر جایی نخواهد داشت و زمان گزارش‌دهی دیگر به سر آمده است. درک و جذب گزارش‌های جذاب تصویری برای تمام سطوح سازمانی آسان‌تر خواهد بود.


3. به اشتراک گذاشتن اخبار جالب
 این موضوع به ما می‌گوید که آن دسته از متخصصان ارتباطات و روابط عمومی که به دنبال نشر اطلاعیه رسمی و پیام‌های سنتی هستند جای خود را به متخصصانی می‌دهند که در کار با ابزارهای مولتی‌مدیا جهت به اشتراک گذاشتن اخبار به‌یادماندنی مهارت دارند.


4. تجدید نظر نسبت به رویکرد در حوزه رسانه اجتماعی
2017 سالی خواهد بود که شرکت‌ها و سازمان ها نسبت به رویکرد خود در حوزه رسانه اجتماعی تجدید نظر می‌کنند،‌ در پیام‌های خود به روشنی مردم را فرامی‌خوانند و به عنوان سنجشی برای میزان موفقیت دست می‌یابند.

 

موفقیت نیازمند صرف زمان و منابع کافی است،‌ اما اگر روابط عمومی از منابع کافی برخوردار نباشد و همانند یک کانال دیگر به آن نگاه شود،‌ صرف هر میزان زمان و بودجه نیز کمکی نخواهد کرد.
 

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد