1. موبايل، موبايل
وبسايتهاي شركتها و سازمان ها بايد قابل استفاده در ابزارهاي گوناگون و داراي محتواي مربوط به موبايل باشند. بايد اطلاعات مفيد به هنگام حركت در اختيار مخاطبان و مشتريان قرار گيرد.
2. تصويرسازي دادهها
ارائه صفحات گسترده و نكته به نكته ديگر جايي نخواهد داشت و زمان گزارشدهي ديگر به سر آمده است. درك و جذب گزارشهاي جذاب تصويري براي تمام سطوح سازماني آسانتر خواهد بود.
3. به اشتراك گذاشتن اخبار جالب
اين موضوع به ما ميگويد كه آن دسته از متخصصان ارتباطات و روابط عمومي كه به دنبال نشر اطلاعيه رسمي و پيامهاي سنتي هستند جاي خود را به متخصصاني ميدهند كه در كار با ابزارهاي مولتيمديا جهت به اشتراك گذاشتن اخبار بهيادماندني مهارت دارند.
4. تجديد نظر نسبت به رويكرد در حوزه رسانه اجتماعي
2017 سالي خواهد بود كه شركتها و سازمان ها نسبت به رويكرد خود در حوزه رسانه اجتماعي تجديد نظر ميكنند، در پيامهاي خود به روشني مردم را فراميخوانند و به عنوان سنجشي براي ميزان موفقيت دست مييابند.
موفقيت نيازمند صرف زمان و منابع كافي است، اما اگر روابط عمومي از منابع كافي برخوردار نباشد و همانند يك كانال ديگر به آن نگاه شود، صرف هر ميزان زمان و بودجه نيز كمكي نخواهد كرد.
منبع مرجع: شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)