درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 12:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26735صفحه نخست » چهارشنبه، 19 آبان 1395 - 11:15
عذرخواهی تمام ‏صفحه سامسونگ در روزنامه ‏های آمریکا درباره گلکسی نوت۷
گلکسی نوت۷ روزگار سامسونگ را تیره و تار کرد و سامسونگ خود را به آب و آتش می‏زند تا آبروی رفته خود را باز یابد، به همین دلیل شاهد انتشار عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی‏ نوت ۷ به صورت تمام صفحه‏ در سه روزنامه اصلی آمریکا هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گلکسی نوت۷ روزگار سامسونگ را تیره و تار کرد و سامسونگ خود را به آب و آتش می‏زند تا آبروی رفته خود را باز یابد، به همین دلیل شاهد انتشار عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی‏ نوت ۷ به صورت تمام صفحه‏ در سه روزنامه اصلی آمریکا هستیم.

 

گلکسی نوت ۷ تمام اعتبار و آبروی چندین و چند ساله سامسونگ را در عرض یکی دو ماه بر باد داد، این گوشی بلایی بر سر سامسونگ آورد که مدیران طراز اول این شرکت در جلو خریداران به نشانه عذرخواهی تا کمر خم شدند. از طرف دیگر کارشناسان بر این باور هستند که آب رفته به جوی را به این راحتی‌ها نمی‏توان بازگرداند و سامسونگ راه درازی برای به‌دست آوردن دل مشتریان خود در پیش رو دارد. به همین دلیل پس از سجده نمادین مدیران سامسونگ برای به‌دست آوردن دل مشتریان چینی، سامسونگ نیم نگاهی هم به بازار خوبِ خود در آمریکا انداخته است تا با انتشار عذرخواهی تمام صفحه در سه روزنامه اصلی آمریکا، دل هواداران آمریکایی خود را نیز به‌دست آورد. روزنامه‏‏ های واشنگتن پست، وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز که سه روزنامه اصلی آمریکا به حساب می‏آیند، این روزنامه‏ های پرتیراژ روز دوشنبه میزبان انتشار عذرخواهی تمام صفحه‏ای از جانب سامسونگ بودند.

در این عذرخواهی که سامسونگ آن‌را برای کاربران انگلیسی زبان خود منتشر کرده بود، ‏ گِریگوری لی، مدیر واحد سامسونگ در آمریکای شمالی از مشکلاتی که گلکسی نوت ۷ برای کاربران به بار آورده بود، اظهار ندامت کرد. سامسونگ در متن این عذرخواهی متذکر شد که کیفیت بالای کالا و حفظ امنیت کاربران، اولویت اصلی این شرکت است، اما شوربختانه باید گفت سامسونگ اخیرا به خوبی نتوانسته‏ از انجام این وظیفه سربلند بیرون آید و بابت این کوتاهی، صمیمانه از کاربران عذر می‏خواهد، سامسونگ تاکید کرد تا دوباره گلکسی نوت ۷ را بررسی خواهد کرد، در این بررسی، سخت ‏افزار، نرم‏ افزار، فرآیند تولید و ساختار کلی باتری گوشی با دقت بیشتر زیر نظر گرفته می‏شود تا پاسخ‏های مناسبی برای دلیل خرابی گلکسی نوت ۷ را در اختیار کاربران قرار دهد.

سامسونگ در عذرخواهی رسمی خود به نوعی به فراخوان ماشین‏های لباسشویی معیوب این شرکت در آمریکا هم اشاره کرد و از کاربران برای پشتیبانی و حمایت سامسونگ تشکر کرد. در نهایت هم متن عذرخواهی سامسونگ با عبارت ما عمیقا متاسفیم و امضای مدیر واحد آمریکای شمالی سامسونگ پایان یافت. در مجموع باید گفت تجربه نشان داده است در این زمینه کاربران حافظه بلندمدت ندارند و این موارد را زیاد به دل نخواهند گرفت، با این حساب بدون شک با عرضه چند محصول چشمگیر و شایسته، اقبال عمومی و اعتماد کاربران به سامسونگ باز خواهد گشت.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3907

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد