درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 10:20   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2556صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 2 مهر 1399 - 07:24
9 درس برتر روابط عمومی
Guy Kawasaki، مدیر موسسه Garage.Com - به جای پرتاب گلوله برفی، گلوله توپ جنگی شلیک کنید. روابط عمومی یک توپ است که به دقت نشانه روی شده. اخبار خوب را مخفی نگه ندارید چرا که با این کار به خود آسیب می رسانید.
  

 

 

1- نسبت به همه مردم یک جور و یک دست باشید.

 

ماشین ولوو در ایمنی حرف اول را می زند ولی واقعا اهمیت ندارد که چه قدر پول خرج می کند تا به ما ثابت کند که در سرعت و زیبایی هم حرفی برای گفتن دارد. بگذارید مردم بدانند که شما چه کاری را بهتر از همه انجام می دهید و کمتر به چیزی که به نظر شما آن ها می خواهند بشنوند فکر کنید.


2- سعی کنید خودتان جایگاه خودتان را پیدا کنید نه دیگران

 

مثلا:
موسسه ایکس، بهترین شرکت روابط‌عمومی، در حال انجام ... به عبارت بین دو ویرگول توجه کنید. آن می تواند جایگاه شما باشد. سعی کنید که بر آن صحه بگذارید و اصرار کنید که گزارش های خبری هم همین کار را انجام دهند.


3- مواظب باشید حالا که جایگاه خود را یافته اید، همه اعضا از هیات مدیره گرفته تا بخش پذیرش همانند شما به وظایف خود آگاهند.


4- از خرج های بیهوده صرف نظر کنید مگر این که غول علاالدین باشید!

 

گزارشگران بعضا به دنبال مسایل حاشه ای و بیهوده هستند پس از مصاحبه های بیهوده هم صرف نظر کنید.


5- با افراد ارتباط برقرار کنید قبل از این که به آن ها احتیاج داشته باشید.

 

شاید گزارشگران جوان و بی تجربه را دیده باشید و منکر توانایی های آنان شده باشید، ولی بعضی از آن ها مستعد هستند و روزی ممکن است برای روزنامه های بزرگ مقاله بنویسند.


6- پرجنب و جوش باشید چرا که روابط عمومی یک فرآیند است نه یک روزیداد.

 

جزییات می توانند بسیار حیاتی باشند. به مکالمات تلفنی پاسخ دهید- به ایمیل ها جواب دهید و هرگز و هرگز و هرگز دروغ نگویید.


7- اول به قدر کافی مطالعه کنید و بعد اقدام کنید نه این که اول اقدام کنید بعد مطالعه.


8- به جای پرتاب گلوله برفی، گلوله توپ جنگی شلیک کنید.

 

روابط عمومی یک توپ است که به دقت نشانه روی شده. اخبار خوب را مخفی نگه ندارید چرا که با این کار به خود آسیب می رسانید.


9- یک منبع آگاه باشید.

 

وقتی که روزنامه نگاران روی شما حساب می کنند و به شما اعتماد دارند، و می دانند که می توانند از شما کمک بگیرند، شما با یک گروه قوی و موثر همکار و همراه شده اید. بعضی وقت ها به آن ها آوانس بدهید چرا که بعدا از کمک آن ها بهره مند خواهید شد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد