درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25476صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 31 مرداد 1395 - 06:32
روابط عمومی ها صدای دولت در هفته دولت باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان باید بنحو موثری خدمات و عملکرد دولت را در این هفته انعکاس و بازتاب رسانه ای دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «فتح اله حقیقی» در جلسه « نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان» که با هدف اطلاع رسانی مناسب از برنامه های هفته دولت در سالن شهدای دولت برگزار شد، جایگاه روابط عمومی ها را در عرصه کنونی فراتر از نصب بنر و پلاکارد دانست و اظهار داشت: قدرت دنیای پیچیده امروز در فضای رسانه ای و روابط عمومی می قرار دارد. وی با تأکید بر تقویت بدنه روابط عمومی ها افزود: بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و خبره در خبرنویسی و اطلاع رسانی دو مولفه مهم در قدرت مانور روابط عمومی دستگاه ها بشمار می رود. حقیقی همچنین بیان کرد: اقدامات دولت باید در هفته پیش رو بنحو موثری از سوی روابط عمومی دستگاه های اجرایی انعکاس و اطلاع رسانی شود. رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه از تشکیل «اتاق فکر رسانه و روابط عمومی» استان خبر داد و گفت:در این اتاق فکر از صاحبنظران خبره به منظور پویایی هر چه بیشتر روابط عمومی ها بهره مند خواهیم شد. وی افزود:در هفته دولت تمامی دستگاه ها باید اطلاع رسانی مناسبی از روند خدمات دولت داشته باشند که البته بعد از پایان این هفته نیز روابط عمومی ها موفق معرفی و تجلیل می شوند.

 

 

منبع: سپیدار آنلاین

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد