درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:24   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25061صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 11 مرداد 1395 - 12:40
اندرزگو: چراغ روابط عمومی ها با ابتکار و خلاقیت در اطلاع رسانی و تبلیغات روشن می شود
پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز مرجع خبر رسانی در استان باشد/ لزوم تقویت بخش تشریفات در روابط عمومی
مدیر روابط عمومی استانداری البرز در دیدار صمیمانه با کارکنان این مجموعه،اصلی ترین اولویت های روابط عمومی را در بخش خبر،اطلاع رسانی،تبلیغات و تشریفات ترسیم کرد.
  

پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز مرجع خبر رسانی در استان باشد/ لزوم تقویت بخش تشریفات در روابط عمومی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «علی اندرزگو» مدیرجدید روابط عمومی استانداری کرج، صبح دوشنبه در نخستین دیدار صمیمانه خود در جمع کارکنان این مجموعه، نقشه راه روابط عمومی را در بخش خبر، اطلاع رسانی، تبلیغات و تشریفات ترسیم کرد.
بکارگیری ابتکار عمل در اطلاع رسانی و تبلیغات،دو اصل کلیدی بود که مدیر روابط عمومی استانداری بر اجرایی شدن آن تأکید کرد و گفت: بهره مندی از شیوه های ترغیب و اقناع مخاطبان در انعکاس رویدادها امری مهم تلقی می شود که از مجرای روابط عمومی باید آن را پردازش کرد.

وی با اشاره به این نکته که روابط عمومی استانداری بعنوان نهاد حاکمیتی باید مرجعیت اطلاع رسانی خود را به نحو مناسبی تثبیت بخشد؛صحت،دقت و سرعت در انتشار خبرها و رویدادها را امری مهم خواند و بر اجرایی شدن آن تأکید کرد.

اندرزگو همچنین کیفیت بخشی به خبرها و حرکت از شیوه نگارش سخت خبر به نرم خبر را به منظور ترغیب مخاطب خبر خوان مورد اشاره قرار داد.
اصول و آداب تشریفات از دیگر محورهای مورد اشاره از سوی مدیر روابط عمومی استانداری بود.اندرزگو با بیان اینکه تشریفات یکی از اصول مهم و اساسی در روابط عمومی هر سازمان بشمار می رود،تشکیل دوره های آموزشی تشریفات ویژه کارکنان روابط عمومی را بمنظور آشنایی هر چه بیشتر با اصول مراودات و ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی از مباحث اولویت دار دانست.
مدیر روابط عمومی استانداری البرز همچنین تدوین برنامه جامع راهبردی در سلسله دیدارهای مردمی استاندار محترم را ضروری خواند.
در ابتدای این نشست هر یک از کارکنان روابط عمومی استانداری در بخش های مختلف کاری معرفی شدند.

 

منبع: روابط عمومی استانداری البرز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد