درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 05:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25229صفحه نخست » سه شنبه، 19 مرداد 1395 - 10:15
دستورالعمل هایی برای ارتقای کارمندان / چگونه از کارمندان خود مدیر میانی بسازیم؟
مشکل درجه اول مدیران برای ارتباط، نداشتن ارتباط کافی با مقامات اجرایی است. هماهنگ سازی و برنامه ریزی برای برگزاری میتینگ های منظم به گونه ای که شما را مطمئن کند همه روی هدفی یکسان کار می کنید، می تواند در برقراری ارتباط مؤثر باشد. این رویکرد یکی از روش های ساده برای محکم کردن ارتباطات است. جهت هدایت و مدیریت سازمان خود نیازمند ارتباط با مدیران میانی خود هستید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بعضی عقیده دارند که مدیر میانی بودن کار سختی است، برای مثال 18درصد همه مدیران میانی از نشانگان استرس رنج می برند. همان قدر که مدیر میانی بودن سخت است، کار کردن تحت نظر آنها نیز پیچیده است. مطالعه ای که اخیراً در دانشگاه وندربیلت به انجام رسید نشان داده است که تعداد زیادی از مدیران میانی ارتباط خوبی با مدیر بالایی خود ندارند و اثر آن در کل زنجیره دستور در سازمان طنین انداز می شود.

شما به عنوان مدیر سازمان نیاز به مدیر میانی ساختن از کارمندانی دارید که با شما کار می کنند. قاعدتاً شما به دنبال داشتن ارتباطی خوب با زیردستان خود هستید و این می تواند بر توانایی شما در عملکرد به عنوان یک تیم اثرگذار باشد. در گزارش زیر دستورالعمل هایی برای مدیران وجود دارد که به آنها نشان می دهد چگونه از کارمندان زیردست خود، مدیر میانی بسازند.

درهای ارتباط را باز کنید

هر تیم بزرگ فروش چگونگی ارتباط مؤثر را می داند. مطمئن شوید که درهای ارتباط را میان مدیران رده بالا و مدیران میانی خود باز کرده اید. اجازه ندهید آنها حس کنند تنها هستند، در غیر این صورت این عامل می تواند شرکت شما را از بهترین بودن دور کند. شما از اهم این ارتباطات برای برند خود آگاه هستید.

اگر شما می توانید با مشتریان خود وارد ارتباط شوید، چرا با مدیران میانی خود نتوانید؟ مشکل درجه اول مدیران برای ارتباط، نداشتن ارتباط کافی با مقامات اجرایی است. هماهنگ سازی و برنامه ریزی برای برگزاری میتینگ های منظم به گونه ای که شما را مطمئن کند همه روی هدفی یکسان کار می کنید، می تواند در برقراری ارتباط مؤثر باشد. این رویکرد یکی از روش های ساده برای محکم کردن ارتباطات است.

جهت هدایت و مدیریت سازمان خود نیازمند ارتباط با مدیران میانی خود هستید. برای این منظور به مهارت های ارتباطی بالایی نیاز دارید که بتوانید افکار و ایده های خود را با بهترین روش ممکن ارتباطی به آنها انتقال دهید. اگر شما فردی باهوش هستید ولی ازمهارت ارتباط خوبی برخوردار نیستید، نمی توانید یک مدیر خوبی باشید. با مدیران با هوش زیادی کار کرده ام که بزرگ ترین مشکل آنها عدم موفقیت در ارتباط با زیردستان شان بوده است.

توسعه مدیران میانی

شما نباید از مدیران میانی فروش انتظار داشته باشید که بدون ذره ای آموزش بتوانند بهترین فروش را از آن خود کنند. شما نمی توانید از یک دکتر انتظار داشته باشید یک عمل جراحی مغز را بدون آموزش انجام دهد! پس چگونه انتظار دارید مدیرمیانی شما بدون ابزارهای درست و آموزش قادر به انجام این کار باشد؟ مدیران میانی با حجم بالایی از وظایف و فرصت های کمی برای پیشرفت روبه رو هستند.

شما نیاز به توسعه و پرورش آنها دارید تا از این فکر که تنها هستند و جایی برای پیشرفت ندارند، جلوگیری کند. هنگامی که مدیران به احساس ناامیدی برسند، کار کردن با آنها سخت می شود. این مشکل آنها نیست، بلکه مشکلی است که شما مسبب آن شده اید. بنابراین از رشد شغلی آنها حمایت کرده و به آنها اجازه دهید که از نردبان پیشرفت شرکت بالا روند.

در این کار آنها را تنها نگذاشته و کمک شان کنید. به آنها مهارت های جدید را یاد داده و از طریق فراهم ساختن برنامه های توسعه رهبری، از آنها مدیران بهتری بسازید. در این راه انرژی گذاشته و سرمایه گذاری کنید. مطمئن باشید که توسعه این مهارت ها و ساختن مدیران کامل تر در نهایت به سود سازمان شما منجر به بهبود عملکرد سازمانی خواهد بود و نتایج آن را در بلند مدت مشاهده خواهید کرد.

زیردستان را به چالش بکشید

مدیر بودن به این معنی نیست که تمامی کارها را خودتان انجام دهید. یکی از وظایف شما به عنوان مدیر انتقال دانش خوب انجام دادن کار به دیگران است. اگر با موضوع تفویض، احساس ناراحتی می کنید، می توانید از وظایف کوچک و سپس بزرگ و بزرگ تر شروع کنید. مشکلاتی را که ممکن است سر راه شان باشد پیش بینی کرده و آموزش کافی در این رابطه را انتقال دهید.

در مسیر تفویض اختیار، شما باید امکانات و ابزارهای مناسب را در اختیار آنان قرار دهید. تفویض اختیار بدون دادن امکانات لازم نمی تواند آنان را در انجام بهتر وظایف شان یاری کند. هیچ چیزی بدتر از داشتن یک زیردست خسته و بدون انرژی نیست. اطمینان حاصل کنید که مدیران تان را به چالش می کشید تا از بهترین و بیشترین توان شان استفاده کنند و آنها از این عمل شما خوشحال خواهند شد. آنها را مجبور به اضافه کاری نکنید، فقط به چالش بکشید.

انتقال مهارت ها

آموزش، بخش حیاتی اجرای هر کسب وکاری است. احتمال دارد که شما شکلی از آموزش و کارآموزی را در طول سال های اولیه کارآفرینی خود تجربه کرده باشید. بیشتر مدیران سرمایه گذاری در برنامه های آموزشی را در پایین ترین اولویت سازمان خود قرار می دهند، مدیران میانی را اغلب فراموش می کنند و این دقیقا همان دلیلی است که سبب فرسایش این دسته از مدیران  می شود. آنها نمی دانند که دقیقا در حال حرکت به چه سمتی هستند؟ آموزش به مدیران میانی کمک می کند که بهتر از آنچه قبلا بوده اند باشند. این کار به آنها اجازه می دهد که به فرد دیگری که توانایی اش را دارند تبدیل شوند.

علاوه بر این موارد شما باید به مدیران میانی حس مفید بودن و سودمندی بدهید. یکی از ساده ترین رویکردها برای انجام این کار و همچنین صرفه جویی در هزینه ها، داشتن مدیران میانی ای است که به کارمندان شما مهارت های مدیریتی را آموزش دهند. شانس انتقال این مهارت ها به کارمندان شما می تواند پتانسیل بالقوه تبدیل شدن آنها به مدیر را افزایش دهد.

بدین ترتیب می توانید کارمندانی که بیشتر این توانایی را در خود نشان می دهند شناسایی کرده و از آنها بعداً در پست های مدیریتی خود بهره جویید. بدین ترتیب با کمک مدیران میانی خود می توان تبدیل به سازمان بهتری شوید و پایه های میان مدیر و کارمندان را محکم تر ساخته و به آنها کمک کنید که از تعارض بپرهیزند و درجهت پیشرفت یکدیگر قدم بردارند.

اختیار و کنترل بدهید

مدیران میانی در سازمان شما هستند تا کارمندان را هدایت کنند. ممکن است کارآفرینان در دام موشکافی بیفتند و این امر سبب می شود که آنها در مورد کاری که انجام می دهند سردرگم شوند. یکی از واقعیت های کارآفرینی این است که شما نیاز دارید به مدیران میانی اجازه موشکافی دهید و آنها را به کاری بگمارید که برای انجام آن استخدام شان کرده اید.

شما باید به آنها اختیار و کنترل امور حیطه خودشان را بدهید، به گونه ای که آنها احساس کنند دارای حسی متفاوت و مثبت به سازمان هستند. شاید سپردن تصمیم های مهم به مدیران میانی و اعتماد به آنها کار دشواری باشد. شاید فکر کنید دادن مسئولیت انجام کارها به این مدیران، خصوصاً آنهایی که نیاز به زمان زیادی برای بررسی و موشکافی دارد دشوار باشد. اما سعی کنید با دادن کنترل و اعتماد کردن به مهارت های آنها به این مشکل فائق آیید.

سرخوردگی و استرس

مدیران میانی اعتبار خود را از حاکمیت و اختیارشان به دست می آورند. آنها در این راه با استرس و سرخوردگی زیادی مواجه می شوند. برای آنها بسیار دشوار است که انتظار انجام چیزی متفاوت از دستورات خود داشته باشند یا آن احترامی را که در پست خود انتظار دارند دریافت نکنند.

کار کردن روی نیازها و تفکر درباره چگونگی بهبود فعالیت های روزانه یکی از امور مورد علاقه آنهاست. یک مدیر میانی شاد منجر به ایجاد محیط کاری بهتری می شود. اگر روی این موارد کار کنید، نتایج مثبت را در سازمان خود خواهید دید.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد