درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 17:30   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25010صفحه نخست » پنجشنبه، 7 مرداد 1395 - 19:57
روزنامه پوشیدنی است یا خواندنی؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تابستان امسال روسری و شال‌هایی با طرح روزنامه ‌های ایرانی در بازار عرضه شده است؛ این‌گونه بیان می‌شود که این روسری‌ها به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار (۱۷ مرداد ماه) ارایه می‌شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تابستان امسال روسری و شال‌هایی با طرح روزنامه ‌های ایرانی در بازار عرضه شده است؛ این‌گونه بیان می‌شود که این روسری‌ها به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار (۱۷ مرداد ماه) ارایه می‌شوند.


به گزارش ایسنا، روزنامه‌های روی دکه‌های روزنامه‌فروشی که با توجه به تیراژ پایین و میزان برگشتی‌ها به نظر می‌رسد چندان جالب توجه مردم نیستند، وقتی بر روی مانتو و شال قرار می‌گیرند، مورد استقبال واقع می‌شوند.


مدتی است که مانتوها و شال‌هایی با طرح روزنامه به زبان‌های انگلیسی و فارسی، تبدیل به مد روز شده و مورد استقبال مردم و برخی از هنرمندان واقع شده است و با نزدیک شدن به روز خبرنگار، گفته می‌شود که این شال‌ها با طرح‌های جدیدتری روانه بازار شده‌اند.


یکی دیگر از دلایلی که این شال‌ها توانستند نسبت به روزنامه‌ها در جذب مخاطب بهتر عمل می‌کنند، این است که نام روزنامه‌هایی با جناح‌های مختلف سیاسی کشور که در واقعیت به ندرت کنار هم قرار می‌گیرند، در این طرح‌ها کنار هم آمده است تا بتوانند هر سلیقه‌ای را به خودشان جذب کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد