شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- تابستان امسال روسري و شالهايي با طرح روزنامه هاي ايراني در بازار عرضه شده است؛ اينگونه بيان ميشود كه اين روسريها به مناسبت فرا رسيدن روز خبرنگار (۱۷ مرداد ماه) ارايه ميشوند.
به گزارش ايسنا، روزنامههاي روي دكههاي روزنامهفروشي كه با توجه به تيراژ پايين و ميزان برگشتيها به نظر ميرسد چندان جالب توجه مردم نيستند، وقتي بر روي مانتو و شال قرار ميگيرند، مورد استقبال واقع ميشوند.
مدتي است كه مانتوها و شالهايي با طرح روزنامه به زبانهاي انگليسي و فارسي، تبديل به مد روز شده و مورد استقبال مردم و برخي از هنرمندان واقع شده است و با نزديك شدن به روز خبرنگار، گفته ميشود كه اين شالها با طرحهاي جديدتري روانه بازار شدهاند.
يكي ديگر از دلايلي كه اين شالها توانستند نسبت به روزنامهها در جذب مخاطب بهتر عمل ميكنند، اين است كه نام روزنامههايي با جناحهاي مختلف سياسي كشور كه در واقعيت به ندرت كنار هم قرار ميگيرند، در اين طرحها كنار هم آمده است تا بتوانند هر سليقهاي را به خودشان جذب كنند.