درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:04   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24592صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 17 تیر 1395 - 15:26
روابط عمومی تجاری، راهکاری برای مدیران پیشرو
گسترش فضاهای ارتباطی، رشد شبکه‌های اجتماعی، هر چه رقابتی شدن بازار عرضه کالا و خدمات، همه و همه دست به دست هم داده تا فضای تبلیغات و معرفی برندها دگرگون شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  زمانی ابزارهای تولید و عرضه محتوای جمعی، تنها روزنامه‌ها و رادیو و تلویزیون بودند؛ حال اما تغییراتی چون رشد اینترنت و ضریب نفوذ آن و گسترش و هر چه کاربردی و البته همه‌گیرتر شدن تلفن‌های هوشمند، ابزارهای عرضه و دریافت پیام‌های ارتباطی را هم بیشتر، متنوع‌تر و البته خلاقانه‌تر کرده‌اند.

این همه نشان می‌دهد که حوزه معرفی برند کاملا تغییر کرده و این موضوعی مهم و کلیدی برای مدیران سازمان‌ها، برندها و بنگاه‌های اقتصادی است.

زمانی یک کمپین تبلیغاتی، به آگهی‌های روزنامه‌ها و بیلبورهای خیابانی ختم می‌شد اما اکنون با توجه به ابزارهای جدیدی چون تلگرام و اینستاگرام و محتواهایی در قالب اینفوگرافی، موشن‌گرافیک و فیلم‌های کوتاه تبلیغاتی قابل ارایه در گوشی‌های همراه، شیوه ارایه پیام تبلیغاتی داستان دیگری دارد.

معرفی برند در زمانه نو
کارشناسان ارتباطات معتقدند، تبلیغات گسترده و بیش از قاعده در نهایت به افول توجه مخاطب و حتی افت فروش منجر می‌شود.

راه‌کار پیش رو بهره بردن از الگوی برندهای بزرگ است؛ راه‌کاری که هم به اقناع مصرف‌کننده منجر می‌شود و هم مستقیما بر فروش محصول اثر دارد.

برندهای بزرگ و موفق از حضور در شبکه‌های مجازی به صورت مداوم بهره می‌گیرند. انتشار خبرنامه‌های مجازی، طراحی اپلیکیشن‌های کاربردی و تولید اینفوگرافیک‌هایی برای راهنمایی مصرف‌کنندگان، از جمله روش‌هایی ساده اما مقرون به صرفه هستند که می‌توانند یک برند را به پرچم‌دار بازار تبدیل کند؛ وقتی صحبت از هزینه می‌شود کافی است هزینه چنین کمپین‌هایی را با شیوه‌های سنتی‌تر مثل تبلیغات محیطی مقایسه کرد.

روزگار «خبر»
تولید خبر و اطلاع‌رسانی در قالب خبر، روی دیگر سکه معرفی برند در زمانه تازه است؛ شما روزانه در معرض تبلیغات مستقیم برندهای بزرگ قرار ندارید اما پیوسته مطالب و اخباری در مورد این برندها می‌خوانید. واقعیت این است که انتشار خبر موجب خرسندی و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به برندها می‌شود و آن‌ها را به خرید دوباره تشویق می‌کند. خبرسازی 9 کمک اساسی به برندها می‌کند:

کمک اول خبرسازی، کاهش هزینه تبلیغات است. روش‌های سنتی هزینه‌های بسیار بیشتری از تولید خبر دارند؛ وقتی صحبت از هزینه می‌شود بدون شک به هزینه در قالب هزینه - فایده نگاه می‌کنیم.

خبرسازی کمک می‌کند که برند بتواند شریکان تجاری قدرتمندی برای خود پیدا کند. برند پر خبر، برند قدرتمندی است و برند قدرتمند می‌تواند شریک قدرتمند داشته باشد.

کمک سوم تولید خبر برای برندها، افزایش قدرت شبکه توزیع و فروش است. مردم کالایی را بیشتر می‌خرند که در موردش در رسانه‌ها مطلبی مثبت خوانده باشند.

افتتاح یک فروشگاه، عرضه محصول جدید و هر رویداد تجاری دیگر، زمانی اثر نهایی خود را می‌گذارد که گروه هدف بتوانند در جریان این رویداد قرار بگیرند؛ موثرترین و بهترین راه آگاهی‌بخشی از هر رویدادی هم بی‌شک تولید و انتشار خبر است.

تولید خبر به شناخته شدن بیشتر برند کمک می‌کند و این شناخت است که به شما قدرت می‌دهد که به عنوان یک برند بتوانید بر بازار تاثیر بگذارید؛ گرفتن نبض بازار، بدون شک سهم برند را از بازار بیشتر می‌کند.

در سیستم جدید معرفی برند، تولید خبر به افزایش وفاداری مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها یاری می‌رساند.

تولید خبر از برند، حضور برند را در رسانه پر رنگ و موثر می‌کند و حضور پر رنگ رسانه‌ای، برگ برنده بسیار بزرگی است.

روابط عمومی تجاری، راهکاری برای مدیران پیشرو
تغییرات رسانه‌ها، تاثیرات خود را بر روابط عمومی گذاشته و امروز روابط عمومی تجاری به عنوان الگویی برای استفاده از ظرفیت‌های جدید مطرح است. الگوی تازه در معرفی برند عبارت از الگویی است که هم از ظرفیت تولید خبر بهره می‌برد و هم از آن در راه کارهای محتوایی تازه خصوصا محتوای مناسب شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند.

روابط عمومی تجاری ابزاری در خدمت مدیران پیشرو روابط عمومی است که برند خود را جهانی کنند.

منبع: ایسنا

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد