درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 18:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24253صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 29 خرداد 1395 - 07:23
شهردار یاسوج:
رمز موفقیت روابط عمومی ها ارتباط خوب با رسانه هاست
شهردار یاسوج حصول هر موفقیت سازمانی را لازمه ایجاد ارتباط مناسب بین بخشی دانست و گفت: رمز موفقیت روابط عمومی ها ارتباط خوب دو جانبه و آگاهانه با رسانه هاست.
  

رمز موفقیت روابط عمومی ها ارتباط خوب با رسانه هاست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد علی جاوید روز شنبه در جمع کارکنان روابط عمومی شهرداری یاسوج با اشاره به ظرفیت رسانه ها برای ترویج فرهنگی شهرنشینی و نیز نهادینه کردن حقوق شهروندی اظهار داشت: باید برای شکاف بین رسانه ها و روابط عمومی ها به عنوان یک چالش چاره اندیشی شود.
وی گفت: ارتباط خوب با رسانه ها یعنی مدیریت افکار شهروندی، آگاه سازی جامعه و ارتقا فرهنگ شهرنشینی است.
شهردار یاسوج تاکید کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها رسالت مشترکی دارند آن رسالت آگاه سازی و اطلاع رسانی است.
وی افزود: روابط عمومی ها اطلاع رسانی درون و برون سازمان را انجام می دهند و رسانه ها اطلاع رسانی بیرون سازمانی را به سرانجام می رسانند.
جاوید گفت: روابط عمومی ها منبع بسیار مهم و موثقی برای رسانه هستند و درک متقابل میان دو کانال مهم اربتاطی بی تردید به توسعه اطلاع رسانی کمک می کند.
وی به فعالیت های خدماتی و عمرانی شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرداری اطلاعات و اخباری وجود دارد که باید به صورت شفاف و علنی به شهروندان منعکس شود و رسانه ها تنها مرجع انتقال اطلاعات است.
مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج نیز گفت: ارتباط با رسانه های استانی و کشوری در اولویت نخست سیاست های راهبردی روابط عمومی قرار دارد.
عزیزاله دهنوی افزود:کیفی سازی اخبار تولیدی، ارتباط با رسانه ها و بهره مندی از نظرات اصحاب رسانه در اولویت قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: روابط عمومی از هر انتقاد سازنده استقبال می کند زیرا معتقد است انتقاد سازنده به شکوفایی جامعه شهری کمک می کند.
دهنوی بیان کرد: درک متقابل وظایف رسانه ها و روابط عمومی می تواند کمک کند تا ارتباط این در این فرایند دوسویه درست و اصولی باشد.

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد