درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 02:11   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 14332صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 29 آبان 1393 - 20:40
مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج: روابط عمومی‌ها از سیاسی‌کاری بپرهیزند‌
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید خلاق باشند، گفت: روابط عمومی‌ها نباید جایگاه خود را سیاسی کنند.
  

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج:

روابط عمومی‌‌ها باید خلاق باشند/روابط عمومی‌ها از سیاسی‌کاری بپرهیزند‌

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید خلاق باشند، گفت: روابط عمومی‌ها نباید جایگاه خود را سیاسی کنند.

خبرگزاری فارس: روابط عمومی‌‌ها باید خلاق باشند/روابط عمومی‌ها از سیاسی‌کاری بپرهیزند‌

  •  

     

 

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسعود نیک پی ظهر امروز در جلسه کارگروه آسیب‌شناسی کارکرد و جایگاه روابط عمومی ادارات بویراحمد با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها اظهار کرد: حوزه روابط عمومی از تاثیرگذارترین بخش‌های هر دستگاه‌ است.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج از روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان یاد کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و اطلاع‌رسانی مناسب از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها است.

این مسئول با تاکید بر اینکه اشخاص هستند که جایگاه روابط عمومی‌ها را مشخص می‌کنند نه روابط عمومی است که جایگاه افراد را مشخص می‌کند، گفت: روابط عمومی‌ها باید خلاق باشند.

نیک‌پی که از نداشتن چارت سازمانی در برخی ادارات گلایه‌ کرد و گفت: بعضا مشاهده می‌شود که فردی به عنوان روابط عمومی انتخاب می‌شود که دارای چندین پست سازمانی بوده و کار روابط عمومی به آخرین سطح می‌رسد.

این مسئول با تاکید بر اینکه هر دستگاهی باید روابط عمومی داشته باشد و آن را در چارت سازمانی خود بیاورد، گفت: با داشتن روابط عمومی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی به نقطه مطلوب می‌رسد.

وی از در دستور کار بودن اداره روابط عمومی و امور فرهنگی در شهرداری یاسوج خبر داد و گفت: برنامه داریم حوزه روابط عمومی را به عنوان یک بخش مجزا وظایف محوله خود را انجام دهد.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با ابراز گلایه‌مندی از اینکه سمینارهای مناسبی در سطح ملی برای روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود اما روابط عمومی‌های دستگاه‌های استانی و شهرستانی انگشت‌شمار هستند، گفت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌ها به حضور روابط عمومی‌ها در سمینارها توجه داشته باشند.

نیک‌پی ادامه داد: فرماندار بویراحمد با ابلاغی مدیران را موظف کند تا اگر سمیناری در تهران برگزار می‌شود روابط عمومی‌ها را موظف به حضور در سمینارهای ملی کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج از روابط عمومی دستگاه‌ها خواست تا به نحو مطلوب و شایسته اطلاع‌رسانی کنند و هراسی از تبلیغات برای آن سازمان و اداره را نداشته باشند.

این مدیر موفق در حوزه روابط عمومی‌ خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود جایگاه روابط عمومی‌ها سیاسی نشود و تنها هدف اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات آن نهاد به جامعه باشد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930829000450#sthash.0YH4TZap.dpuf


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید خلاق باشند، گفت: روابط عمومی‌ها نباید جایگاه خود را سیاسی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسعود نیک پی ظهر امروز در جلسه کارگروه آسیب‌شناسی کارکرد و جایگاه روابط عمومی ادارات بویراحمد با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها اظهار کرد: حوزه روابط عمومی از تاثیرگذارترین بخش‌های هر دستگاه‌ است.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج از روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان یاد کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع و اطلاع‌رسانی مناسب از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها است.

این مسئول با تاکید بر اینکه اشخاص هستند که جایگاه روابط عمومی‌ها را مشخص می‌کنند نه روابط عمومی است که جایگاه افراد را مشخص می‌کند، گفت: روابط عمومی‌ها باید خلاق باشند.

نیک‌پی که از نداشتن چارت سازمانی در برخی ادارات گلایه‌ کرد و گفت: بعضا مشاهده می‌شود که فردی به عنوان روابط عمومی انتخاب می‌شود که دارای چندین پست سازمانی بوده و کار روابط عمومی به آخرین سطح می‌رسد.

این مسئول با تاکید بر اینکه هر دستگاهی باید روابط عمومی داشته باشد و آن را در چارت سازمانی خود بیاورد، گفت: با داشتن روابط عمومی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی به نقطه مطلوب می‌رسد.

وی از در دستور کار بودن اداره روابط عمومی و امور فرهنگی در شهرداری یاسوج خبر داد و گفت: برنامه داریم حوزه روابط عمومی را به عنوان یک بخش مجزا وظایف محوله خود را انجام دهد.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با ابراز گلایه‌مندی از اینکه سمینارهای مناسبی در سطح ملی برای روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود اما روابط عمومی‌های دستگاه‌های استانی و شهرستانی انگشت‌شمار هستند، گفت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌ها به حضور روابط عمومی‌ها در سمینارها توجه داشته باشند.

نیک‌پی ادامه داد: فرماندار بویراحمد با ابلاغی مدیران را موظف کند تا اگر سمیناری در تهران برگزار می‌شود روابط عمومی‌ها را موظف به حضور در سمینارهای ملی کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج از روابط عمومی دستگاه‌ها خواست تا به نحو مطلوب و شایسته اطلاع‌رسانی کنند و هراسی از تبلیغات برای آن سازمان و اداره را نداشته باشند.

این مدیر موفق در حوزه روابط عمومی‌ خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود جایگاه روابط عمومی‌ها سیاسی نشود و تنها هدف اطلاع‌رسانی و انعکاس خدمات آن نهاد به جامعه باشد.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد