درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23861صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 خرداد 1395 - 10:23
مسئولان روابط عمومی امین مدیران
استاندار قزوین گفت: مسئولان روابط عمومی به عنوان افرادی که امین مدیران هستند باید خدمات ارائه شده توسط دولت و دستگاه‌های محل فعالیتشان را منتشر کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فریدون همتی در نشست صمیمی مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه با استاندار که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها نکاتی در خصوص تعامل مدیران با آن‌ها را مطرح کردند، در این خصوص به مدیران در جلسات تذکر داده می‌شود اما باید توجه کنیم که مدیران دستگاه‌ها، مسئولان روابط عمومی‌ را امین خود می‌دانند و در انتخاب آن از فیلترهای مختلفی استفاده می‌کنند و این سمت را به عهده‌ی هر کسی نمی‌گذارند.

وی افزود: معمولاً فردی برای مسئولیت روابط عمومی انتخاب می‌شود که بهترین، اندیشمندترین، ظریف‌ترین، خوش‌سلیقه‌ترین و با اخلاق‌ترین فرد از نظر مدیر باشد تا بتواند ارتباط بین دستگاه‌ها و ارتباط دستگاه با مخاطبین را ایجاد کند، در این میان روابط عمومی‌ها برای حل مشکلات خود باید پیش‌قدم شوند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مطرح کردن و تبیین کردن موضوعات و مشکلات روابط عمومی با مدیران و ارائه‌ی راهکار می‌تواند راه‌گشا باشد، ما هم از جانب مدیریت ارشد استان در شورای اداری به مدیران در این خصوص توصیه ‌و تأکید می‌کنیم که مدیران این بخش را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها در برابر مردم مسئول هستند و نظام جمهوری اسلامی، شهدا و دولت به عنوان امانت در دستان آن‌ها است، باید تلاش کنیم که خدمات دولت، خدمات نظامی، امنیتی، قوه قضاییه و مجلس را به خوبی به مردم منتقل کنیم تا مردم امیدوار باشند.

همتی تصریح کرد: خیلی از افراد که خوب صحبت می‌کنند و خوب نقد می‌کنند وضع مالی خوبی دارند و تأمین هستند اما باید به کف جامعه توجه کنند چرا که کف جامعه به تمام مشکلات پای نظام ایستاده‌اند، ما باید تلاش کنیم که اعتماد آن‌ها نسبت به نظام جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند چرا که این اعتماد سرمایه‌ی اجتماعی نظام جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: باید این سرمایه را تقویت کنیم، هرجا نقدی هست با سعه‌ی صدر و اخلاق با آن برخورد کنیم اگر نقد ما دقیق نباشد مردم دچار یاس و ناامیدی می‌شوند.

استاندار یادآور شد: ما باید برای نقد در کشور، فضا و فرهنگ ایجاد کنیم، و اگر قرار است نقدی صورت گیرد باید نقدی منصفانه و مؤدبانه توام با راهکار و توانایی کشور باشد، در این میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌توانند فرهنگ نقد که وجود آن ضروری است را درجامعه ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کسی که مخاطب نقد است و هم کسی که ناقل است هر دو باید ویژگی‌های لازم مربوط به نقد را داشته باشند تا بتواند نقد آن‌ها در جامعه اثرگذار و مفید باشد.

 

منبع: ایسنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد