شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، روزبه استاندار قزوین در دهمین ارتباط تلفنی خود با مردم با بیان این مطلب که شان اصلی مدیران و مسئولین خدمتگزاری و ارتباط مستمر با مردم است افزود: بسیاری از مشکلات و درصد بالایی از مراجعات مردم از بی تذبیری و سوء مدیریت ها و ربطی به تحریم ها و بالا و پایین شدن قیمت ارز و نفت ندارد.
روزبه با بیان اینکه بیش از 70 درصد مشکلات را می توان با اتخاذ تصمیمات درست و مناسب حل کرد اظهار داشت: اصل در تصمیمات و حل مشکلات تعامل بین دستگاه های اجرایی است که می تواند در اشکال مختلف نسبت به حل مسائل مردم و استان موثر واقع شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در ده ارتباط گذشته بیش از 230 نفر از شهروندان استان ارتباط برقرار کردند تصریح کرد: در این ارتباط ها مسائل مختلفی مطرح می شود و هدف نیز کاهش بسیاری از رفت و آمد های غیر ضرور در سطح استان و دستگاه های اجرایی است.
روزبه با بیان این مطلب که برخی از ارتباطات نیز بصورت ملاقات های ضروری است گفت: در طول روند اجرایی کار در طول روز ممکن درخواست هایی نیز به دفتر جهت ملاقات اعلام شود که بر حسب ضرورت نیز ملاقات حضوری برگزار می شود و اصل و مهم در این ارتباطات حل مشکل با راحترین راه ممکن است.
استاندار با اشاره به اینکه این اقدام اصلا تشریفاتی نیست یادآور شد: تصمیمات و تماس ها از طریق اداره کل روابط عمومی استانداری و دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری پیگیری و به دستگاه ها و مدیران ذیربط ارجاع خواهد شد.
لازم به توضیح است بر اساس ارتباط تلفنی مردم با استاندار از طریق شماره تلفن 111 موارد پس از بررسی از طریق سامانه ارتباطی مردم با دولت(سامد) به صورت الکترونیکی ارجاع خواهد شد و افرادی که این ارتباط را برقرار کرده اند می توانند با دریافت کد رهگیری از سوی اپراتور سامانه نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.
منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین
|