درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 18:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن
  شش اولویت جدید مدیران عامل
  جادوی تنوع
  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست
  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟
  گزارش‌گری بومی
  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای
  روابط‌عمومی و صداقت
  چرا بحث با کسی که به دلایل اعتقادی ندارد، بی‌نتیجه است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15150صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 دی 1393 - 21:56
دهمین ارتباط تلفنی استاندار برگزار شد
شان اصلی مدیران در خدمتگزاری و ارتباط با مردم است
روزبه استاندار قزوین در دهمین ارتباط تلفنی خود با مردم با بیان این مطلب که شان اصلی مدیران و مسئولین خدمتگزاری و ارتباط مستمر با مردم است افزود: بسیاری از مشکلات و درصد بالایی از مراجعات مردم از بی تذبیری و سوء مدیریت ها و ربطی به تحریم ها و بالا و پایین شدن قیمت ارز و نفت ندارد.
  

شان اصلی مدیران در خدمتگزاری و ارتباط با مردم است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، روزبه استاندار قزوین در دهمین ارتباط تلفنی خود با مردم با بیان این مطلب که شان اصلی مدیران و مسئولین خدمتگزاری و ارتباط مستمر با مردم است افزود: بسیاری از مشکلات و درصد بالایی از مراجعات مردم از بی تذبیری و سوء مدیریت ها و ربطی به تحریم ها و بالا و پایین شدن قیمت ارز و نفت ندارد.


روزبه با بیان اینکه بیش از 70 درصد مشکلات را می توان با اتخاذ تصمیمات درست و مناسب حل کرد اظهار داشت: اصل در تصمیمات و حل مشکلات تعامل بین دستگاه های اجرایی است که می تواند در اشکال مختلف نسبت به حل مسائل مردم و استان موثر واقع شود.


وی در ادامه با اشاره به اینکه در ده ارتباط گذشته بیش از 230 نفر از شهروندان استان ارتباط برقرار کردند تصریح کرد: در این ارتباط ها مسائل مختلفی مطرح می شود و هدف نیز کاهش بسیاری از رفت و آمد های غیر ضرور در سطح استان و دستگاه های اجرایی است.


روزبه با بیان این مطلب که برخی از ارتباطات نیز بصورت ملاقات های ضروری است گفت: در طول روند اجرایی کار در طول روز ممکن درخواست هایی نیز به دفتر جهت ملاقات اعلام شود که بر حسب ضرورت نیز ملاقات حضوری برگزار می شود و اصل و مهم در این ارتباطات حل مشکل با راحترین راه ممکن است.


استاندار با اشاره به اینکه این اقدام اصلا تشریفاتی نیست یادآور شد: تصمیمات و تماس ها از طریق اداره کل روابط عمومی استانداری و دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری پیگیری و به دستگاه ها و مدیران ذیربط ارجاع خواهد شد.


لازم به توضیح است بر اساس ارتباط تلفنی مردم با استاندار از طریق شماره تلفن 111 موارد پس از بررسی از طریق سامانه ارتباطی مردم با دولت(سامد) به صورت الکترونیکی ارجاع خواهد شد و افرادی که این ارتباط را برقرار کرده اند می توانند با دریافت کد رهگیری از سوی اپراتور سامانه نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نمایند.


منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین



 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  روابط‌عمومی و صداقت


  شش اولویت جدید مدیران عامل


  گزارش‌گری بومی


  روابط‌عمومی داده


  ۱۴ گام برای مصاحبه رسانه‌ای


  راهبرد تمرکز بر مخاطبان هدف در روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی و ارتباطات می‌تواند به ایجاد شهرت برند کمک کند؟


  خبرنگار در بحران‌ها، نقش کلیدی و راهبردی دارد


  جادوی تنوع


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد