درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:40   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2341صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 23 دی 1391 - 17:23
تلفن همراه و توسعه کارزارهای تبلیغاتی بازاریابی
با نگاهی به چگونگی رشد روش های بازاریابی محلی در سال گذشته، با اطمینان می توان گفت شرکت های تجاری سرانجام دریافته اند که انقلاب بازاریابی، تنها از طریق موبایل اتفاق خواهد افتاد.
  

تلفن همراه: بیش از یک شعار در سال 2013

رونالد بچ


شارا، زهرا بابازادگان-
در گذشته، تقریبا هیچ بودجه بازاریابی دیجیتال به ابتکارت بازاریابی تلفن همراه اختصاص نیافتند.

با نگاهی به چگونگی رشد روش های بازاریابی محلی در سال گذشته، با اطمینان می توان گفت شرکت های تجاری سرانجام دریافته اند که انقلاب بازاریابی، تنها از طریق موبایل اتفاق خواهد افتاد.

 در حالی که اطلاعات ارایه شده توسط تحلیلگران دیجیتال ای مارکتر آمریکا نشان داد که میزان دسترسی به وب از طریق رایانه های شخصی، دو برابر بیش از میزان دسترسی از طریق استفاده از تلفن همراه است، در آفریقای جنوبی و دیگر کشورهای در حال توسعه تلفن همراه قاطعانه حرف اول را می زند ولی ما در جهانی از شعارهای بازاریابی بی معنی زندگی می کنیم. در حالی که دنیای موبایل بزر گ است، یک اندازه مناسب همه نیست و بازاریاب ها و مدیران علامت های تجاری باید درک کنند که چگونه با استفاده مناسب از تلفن همراه، بازاریابی کنند

تلفن همراه سلطان است

متاسفانه در حالی که شرکت های تجاری می دانند که تلفن همراه سلطان است، بسیاری از آنان هنوز از این تکنولوژی استفاده نمی کنند. در آفریقای جنوبی، آمار نفوذ گوشی های هوشمند رو به افزایش است. بر اساس یافته های تحلیلگران محلی اینترنت، ورلد واید وکس، 5/9 میلیون گوشی هوشمند در کشور مورد استفاده قرار می گیرد که شامل 4 درصد آیفون، 8 درصد اندروید، 40 درصد نوکیا و 48 درصد گوشی بلک بری می باشند. اما به خاطر داشته باشید که این ها فقط نگاهی به گوشی های هوشمند دارند که تنها بیست درصد از گوشی های همراه موجود در آفریقای جنوبی می باشد. با این بخش عظیم هشتاد درصدی بازار تجاری می توان از طریق تکنولوژی تلفن همراه ارتباط برقرار کرد. که اغلب این بخش عظیم به این دلیل ساده که کارگزاران شرکت های توسعه کارزارهای تبلیغاتی بازاریابی تلفن همراه تحقیقات خود را به طور مناسبی انجام نمی دهند نادیده گرفته می شوند.
بله فرصت های پیش رو توسط تلفن های همراه بسیار زیاد است و شرکت های تجاری از این موضوع آگاهند اما چیزی که شرکت های تجاری در پایان کار می خواهند بازگشت واقعی سرمایه است. 2013 سالی خواهد بود که تلفن همراه کارایی بازاریابی خود را ثابت کند.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد