درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22953صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 14 اردیبهشت 1395 - 10:52
توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، ورود به عرصه رقابت
امروزه بسیاری از صنایع و سازمان‌های تجاری در بین اعضای خود مسابقاتی در زمینه‌های ورزشی، مذهبی، آشپزی و... برگزار می‌کنند.
  

توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، ورود به عرصه رقابت

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امروزه بسیاری از صنایع و سازمان‌های تجاری در بین اعضای خود مسابقاتی در زمینه‌های ورزشی، مذهبی، آشپزی و... برگزار می‌کنند.

شرکت در این‌گونه مسابقات کاملا رایگان است و افراد برنده نه تنها جایزه خود را دریافت خواهند کرد بلکه به مشتریانی که تماشایی هستند نیز به نوعی القا می‌کنند که نسبت به سایر همکارانشان سختکوش‌ترو با مهارت‌تر هستند که این به رخ کشیدن در نهایت باعث افزایش مشتری خواهد شد.

ایده

با آگاهی از جوایز مسابقات خود را برای کسب حداقل یکی از آنها آماده سازید گرچه این اقدام بسیار سخت است اما همواره راهکار‌هایی جهت انجام سریع‌تر و کم دردسر‌تر کار‌ها وجود دارد در این زمینه شما می‌توانید از تجربیات برندگان دوره‌های قبل استفاده کنید که این خود کمکی بزرگ در مسیر رسیدن به هدف‌تان (پیروزی در مسابقه) خواهد بود. از دیگر راهکار‌ها مطالعه دقیق قوانین مسابقات است که باعث می‌شود تا در طول مسابقه حرفه‌ای‌تر عمل کنید.

رقابت باعث افزایش اعتماد به نفس و تقویت روحیه جنگندگی و شجاعت در بین کارکنان می‌شود و جایزه آن به نوعی تقویت‌گر روحیه آنان خواهد بود و مسیری که جهت کسب آمادگی برای حضور در مسابقه طی می‌شود بهترین روش در راستای افزایش تلاش و پشتکار افراد است.

اگر تا به امروز در شرکت خود مسابقه‌ای برگزار نکرده‌اید بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید و در زمینه جایزه نیز حتی اگر شرایط اهدای جوایز نفیس را ندارید می‌توانید برای مسابقات خود حامی مالی بیابید که این امر چندان توصیه نمی‌شود زیرا بهتر است برگزار‌کننده و اهدا‌کننده هر دو یکی باشد که باعث افزایش اعتبار و به نوعی بیانگر اقتدار شرکت است و فرد هربار که به جایزه‌اش چشم بدوزد به یاد شما خواهد افتاد نه کس دیگری که این اقدام باعث می‌شود تا برنده واقعی مسابقات خود شما شوید نه کسانی که نفرات برتر شده‌اند.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- نسبت به مقررات مسابقات آگاهی لازم را کسب کنید و حتی می‌توانید از قوانین دوره‌های پیشین نیز استفاده کنید زیرا کمتر پیش می‌آید که قوانین این‌گونه مسابقات تغییر یابد و در صورت تغییر اساسی حتما به تمامی شرکت‌کنندگان اطلاع داده خواهد شد.

- شرایط شرکت تمامی کارکنان را در مسابقه فراهم آورید به علت آنکه برای تقویت روحیه و افزایش اعتماد به نفس و کسب مهارت‌شان بسیار مفید است.

- اگر تاکنون مسابقه‌ای در شرکت خود نداشته‌اید همین حالا اقدام به برگزاری آن کنید.

- حضور شما در مسابقه مهم‌ترین مسئله است که برنده شدن درواقع اگر نهایت تلاش‌تان را به کار گیرد قطعا از چشم تماشاگر‌ها به دور نخواهد ماند و این نکته را هرگز فراموش نکنید که کسی که قدمی در جهت رسیدن به هدفش برداشته از فردی که اصلا قدمی در این زمینه برنداشته است به مراتب جلوتر است و مردم این را به خوبی درک خواهند کرد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد